AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg tror ikke på at noen er trofaste lenger. så jeg vurderer at den gang jeg gifter meg så kommer jeg sikkert til å ha en elsker i et annet land siden jeg kommer til å reise mye. jeg vet at sikkert mange syntes dette er heltr forkastelig, men jeg vet at nesten ingen er trofaste lenger uansett og med 8-16 jobb og utenlandsturer så vet jeg at ektemannen ville vært utro. det samme kommer derfor jeg til å gjøre. og hvis han hadde funnet det ut så hva så? han hadde mest sannsynlig tilgitt meg, ellers hadde jeg fint klart å bortforklare det. jeg hadde jo elsket ektemannen min og sikkert elskeren min også? mange gjør dette for tiden. eller... de fleste gjør selvsagt ville jeg brukt kondom og vært forsiktig med klamydia, og graviditet, og hvem vet. kanskje ektemannen min hadde godtatt at jeg valgte å leve slik og? man elsker personer på forskjellige måter mener jeg. og jeg elsker jo ektemannen min på en helt annen måte enn min elsker. noen som lever slik eller leker med tanken? Anonym poster: ea79d83b753661d1d8994d7b3b4c5ec5
Jente93 Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 her var det ikke mye håp for kjærligheten 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 kjør på.... Anonym poster: 58995cea558b757475c3b43410910c8b
Cho Kon It Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Det går fint an å finne seg en mann som er villig til å være i et åpent forhold/ekteskap med deg.
Gjest Wanderlust Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Tror heller du ender opp alene med den innstillingen der. 1
Havbris Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Åpent forhold er sikkert løsningen for dere. Men vær sikker på at dere er enige om betingelsene. 1
Nyxe Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Når du har først bestemt deg for at du vil ha noen på si syntes jeg du kan være åpen om det med eventuelt din fremtidige ektemann før han gifter seg med deg. Det er en del som er i åpne forhold. Om den generelle befolkningen er utro syntes jeg det er veldig dumt. Jeg er ikke det, og kommer aldri til å være det heller. 3
Gjest Gangerolv Skrevet 28. januar 2013 #8 Skrevet 28. januar 2013 Jeg tror ikke på at noen er trofaste lenger. så jeg vurderer at den gang jeg gifter meg så kommer jeg sikkert til å ha en elsker i et annet land siden jeg kommer til å reise mye. jeg vet at sikkert mange syntes dette er heltr forkastelig, men jeg vet at nesten ingen er trofaste lenger uansett og med 8-16 jobb og utenlandsturer så vet jeg at ektemannen ville vært utro. det samme kommer derfor jeg til å gjøre. og hvis han hadde funnet det ut så hva så? han hadde mest sannsynlig tilgitt meg, ellers hadde jeg fint klart å bortforklare det. jeg hadde jo elsket ektemannen min og sikkert elskeren min også? mange gjør dette for tiden. eller... de fleste gjør selvsagt ville jeg brukt kondom og vært forsiktig med klamydia, og graviditet, og hvem vet. kanskje ektemannen min hadde godtatt at jeg valgte å leve slik og? man elsker personer på forskjellige måter mener jeg. og jeg elsker jo ektemannen min på en helt annen måte enn min elsker. noen som lever slik eller leker med tanken? Anonym poster: ea79d83b753661d1d8994d7b3b4c5ec5 Nei, dette var kvalmende. Tror du skal holde deg alene så kan du kose deg med andre som også er slik. Dere bør ikke være i forhold da kjærlighet synes være et fremmedord og da bør dere heller ikke skuffe andre som har slik tro på kjærlighetslivet. Håper du tenker deg om og etterhvert skjønner hvorfor du er slik du er . God bedring :-)
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2013 #9 Skrevet 28. januar 2013 Tenk å vurdere det før man i det hele tatt er gift. Er du sikker på at du blir gift da? Skal du stå i kirken/byfogden og love å elske og ære noen når du planlegger å være utro? Hvor er æren da? Si fra før du gifter deg at du kommer til å ha en på si også ser du jo fort om han er gira på å fri.....
daemonia Skrevet 28. januar 2013 #10 Skrevet 28. januar 2013 Hvis du ikke ha noe som helst tro på at det er mulig å finne en normalt oppegående og trofast mann så hvorfor gifte deg i det hele tatt? Selvfølgelig er ikke alle utro, det finnes mange av dem som klarer å la rett hode styre handlingene. Men denne type menn vil ikke bli tiltrukket av eller se verdien av å bruke tid og energi på noen med dine holdninger. Når det er denne type holdninger til og syn på ting du har får du bare mulighet til å fådet samme i retur. Gjør deg selv en tjeneste og ikke se så kynisk og mørkt på ting så skal du se at du får bevist at de påstandene er helt feil :-)
Fim Skrevet 28. januar 2013 #11 Skrevet 28. januar 2013 Tja, det finnes jo folk som lever i åpne forhold og trives med det, selv om jeg har inntrykk av at det hører til sjeldenhetene. Jeg har ikke særlig tro på dette med å skulle ha en elsker "på gress" som man kan ha seg med når det passer, mens man har en "ekte" kjæreste hjemme - følelsene kommer høyst sannsynlig til å bli mer kompliserte etterhvert, og så går det nedenom fordi noen ikke er fornøyde med situasjonen. Men for all del, det finnes nok dem som funker på denne måten. Er du i et forhold nå, eller er alt dette hypotetisk? Forøvrig - det du sier om at ingen er trofaste lenger, det er bare tull. Og det finnes mer enn nok av menn som takler å ha en kjæreste som reiser en del - eller som gjør det selv - uten at det betyr at de må være utro. Ja, det er nok mer utroskap i verden enn man kunne ønske seg, men det er da nok av mennesker som ikke kunne drømme om det, også. Men trofaste, gode forhold er jo ikke like spennede å lese om, så i media hører man jo mest om de som er utro. Slik kan man fort få et skeivt inntrykk av virkeligheten. Jeg synes kanskje du høres ut som du har gått på en smell? Er det noen som har brutt tilliten din, kanskje, så du har mistet troen på menneskeheten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå