Diixie Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Hei! Jeg er på den store vegen til å bli slank! Siden august har jeg allerede gått ned 15 kg, selvom jeg er fornøyd med det så vil jeg bli kvitt mer. Også har jeg sett litt på nettet at det er noen som har to glass stående med så mange stein, terninger o.l. i det ene og legger over èn og èn i det tomme glasset, for hvert kilo de går ned. Også har vi slankerinna.blogg.no som har godteavtalen. Så det jeg lurer på er om det er noen som vet om noen gode tips til sånne forskjellige konkurranser eller oppgaver eller lignende ovennevnte ting som jeg kan bruke til å motivere meg til å fortsette med slankingen?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #3 Skrevet 30. januar 2013 Har også et sånt glass som du nevner:D Du kan jo også ha et glass der du legger i en 10 kroning for hver treningsøkt du tar så kan du spare til noe du har lyst på? Anonym poster: 971014ac4ba02af395448fb281d15e7e
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 30. januar 2013 #4 Skrevet 30. januar 2013 Du kan jo også ha et glass der du legger i en 10 kroning for hver treningsøkt du tar så kan du spare til noe du har lyst på? Anonym poster: 971014ac4ba02af395448fb281d15e7e Fantastisk motivasjon, dette skal jeg begynne med i dag:D Noen som har flere morsomme tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå