AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Synes kjæresten min har blitt så gretten. Han tåler ingenting og ser på alt som kritikk. Det går nesten ikke an å snakke med han lenger og jeg føler jeg må gjøre mye for å "imponere" han. Slitsomt! Noen tips til hvordan jeg kan snakke med han og hva jeg kan si for å ikke gjøre han enda surere? Blir så oppgitt. Forholdet vårt går ikke bra for tiden og jeg føler meg ganske ulykkelig... Anonym poster: b64b2f4f60437966b7d6969f2d3862a1
Gjest Heididi Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 "Nå syns jeg du skal skjerpe deg med det dårlige humøret ditt, ellers må jeg straffe deg litt "
Gjest winston Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Er ofte et tegn på at man er pisslei og tenker seg ut av forholdet. Du får prøve å få ut av ham hva som er i veien.
Pottah Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Jeg tror du rett og slett må sette deg bed med han og fortelle han hva du føler. At han ofte er sur og at du ikke akjønner hva som er galt. ikke gøy, men desverre nødvendig noen ganger
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Jeg hadde det litt sånn. Forklarte han enkelt og greit at jeg ikke skjønte meg på det dårlige humøret hans, da han heller ikke ville si hva som var i veien. Det hjelper ikke å si at det ikke er noe, når man merker over lang tid at det er noe. Nå er han blidere enn aldri før. Tror du rett og slett bare må spørre han, kanskje han har noe han vil snakke om. Anonym poster: 87799493b0507d5ab279eb7b97de4d4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå