AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Ja, har vært gift i 6 år, og er nå gravid i 6 måned, og fant ut nylig at mannen min (som er min store kjærlighet) har vært utro mot meg i flere år med to ulike kvinner. Han sier han ikke elsker dem (selv om sms-er og emailer viser heftig forelskelse, savn, ønske om at han hadde møtt dem før meg etc.) og at det er meg han vil ha. Vi skal ha barn, og han har ønsket seg det i flere år. Vi er 40 og 41 år gamle, elskerinnene hans var tidlig i 30-årene, det svir selvsagt litt ekstra. Hva er realistisk her, kommer han til å være trofast resten av ekteskapet, skal jeg avslutte ekteskapet - men hvem vil ha en 40-årig alenemor??? :-( Anonym poster: 5d3ae0def57a5b1f746ae8107bd84213
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Akkurat når du tror du får tilbake troen på at det finnes tenkende mennesker så dukker KG opp gang på gang og river bakken under deg i filler! 7
aquiz Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Noen vil kunne tilgi slikt og andre ikke... Sett deg ned og virkelig tenk over det! Har han kunne ha 2 elskerinner over flere år og holde dere alle 3 for narr, hvor stor er sjangsen for at han vil slutte? Fra mitt synspunkt kommer han ikke til å stoppe. Eneste grunnen til at du har funnet ut av noe, er at han har blitt så forbanna sikker på seg selv at han så på seg som uovervinnelig. Det er da man begår feil og blir tatt. Ut fra alt som blir sagt på kg så ser det også ut til at jeg blir alene for resten av livet. Jeg også har et barn fra før og er single. Men jeg har ikke et eneste bein i kroppen som tror på at det skjer! Etterhvert når du begynner å føle at du er best igjen, så vil du se at hovedproblemet dere har ikke er din skyld. Du vil også finne deg en ny som verdsetter hver eneste lille ting med deg. Barn eller ei. Og så sender jeg deg en klem fordi du trenger det! 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Stakkars deg! Min ærlige mening: Du har det bedre alene enn med en sånn slask! Tror ikke du skal bekymre deg om noen vil ha en 40-årig alenemor, det er verre å leve med en du aldri kan stole på. Han kommer til å være utro igjen når du er sliten, sovet lite, melkespreng, lagt på deg et par kilo for mye.... Han har vist sitt sanne jeg, ta vare på deg selv og barnet ditt! Klem! Anonym poster: 7cc430ac97c1206801d16ff8ef661475 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Noen vil kunne tilgi slikt og andre ikke... Sett deg ned og virkelig tenk over det! Har han kunne ha 2 elskerinner over flere år og holde dere alle 3 for narr, hvor stor er sjangsen for at han vil slutte? Fra mitt synspunkt kommer han ikke til å stoppe. Eneste grunnen til at du har funnet ut av noe, er at han har blitt så forbanna sikker på seg selv at han så på seg som uovervinnelig. Det er da man begår feil og blir tatt. Ut fra alt som blir sagt på kg så ser det også ut til at jeg blir alene for resten av livet. Jeg også har et barn fra før og er single. Men jeg har ikke et eneste bein i kroppen som tror på at det skjer! Etterhvert når du begynner å føle at du er best igjen, så vil du se at hovedproblemet dere har ikke er din skyld. Du vil også finne deg en ny som verdsetter hver eneste lille ting med deg. Barn eller ei. Og så sender jeg deg en klem fordi du trenger det! Fikk vite det av tredjeperson, ikke han selv. Det gjør meg litt forbannet, at han ikke kunne si det selv engang. Men jeg elsker han. :-( Anonym poster: 5d3ae0def57a5b1f746ae8107bd84213
Gjest Riskjeks Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Selvfølgelig er det noen som vil ha en alenemor i 40-årene! Hvis det nå er det som blir utfallet, at dere skilles. Bare for å gjøre det klart aller først. Gjør i alle fall ikke dét til en faktor i valget ditt om å bli eller gå! Dette er alvorlige tillitsbrudd, og han har ikke engang lagt kortene på bordet selv. Det er bare du som kan avgjøre om du kan leve med dette eller ikke. Jeg vil i første omgang råde dere til å oppsøke en familieterapeut, og ta det derifra.
Invicta Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Ja, du elsker ham. Men elsker han deg slik du fortjener å bli elsket? Hva er det ved deg som gjør at du fortjener å bli behandlet så dårlig? Ikke vær redd for å være alene. 5
aquiz Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 Fikk vite det av tredjeperson, ikke han selv. Det gjør meg litt forbannet, at han ikke kunne si det selv engang. Men jeg elsker han. :-( Anonym poster: 5d3ae0def57a5b1f746ae8107bd84213 Skjønner deg, og du vil alltid elske han også Da er det akkurat det jeg skrev... Han har vært så selvsikker på sine bedragerikunnskaper at han har blitt uforsiktig. I utgangspunktet fortjener du så ufattelig mye mer i din posisjon. Du sitter med en mage, hormoner som velter, en kropp som ikke alltid føles som din. Du trenger mere kjærlighet og omsorg mens du venter, og du fortjener så mye mer enn en som spiller risk med 3 damer!! Så tenk deg godt om og det er INGEN som sier det er feil å gi han en ny sjangse, det er kun du som kan føle på dine følelser og ta dine valg. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Uff, nå har du det forferdelig.. Ingen her på KG kan ta et valg for deg. Men ikke bli i forholdet bare på grunn av barnet! Jeg tror det er stor sannsynlighet for at du kan finne en ny mann en dag, selv om det føles usannsynlig akkurat nå. Jeg vil bare gi deg en , og håper du tar et valg du kan bli lykkelig med. Lykke til Anonym poster: c22ca679bc8f03338d45ea0bad7b4453
Havbris Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Ja, har vært gift i 6 år, og er nå gravid i 6 måned, og fant ut nylig at mannen min (som er min store kjærlighet) har vært utro mot meg i flere år med to ulike kvinner. Han sier han ikke elsker dem (selv om sms-er og emailer viser heftig forelskelse, savn, ønske om at han hadde møtt dem før meg etc.) og at det er meg han vil ha. Vi skal ha barn, og han har ønsket seg det i flere år. Vi er 40 og 41 år gamle, elskerinnene hans var tidlig i 30-årene, det svir selvsagt litt ekstra. Hva er realistisk her, kommer han til å være trofast resten av ekteskapet, skal jeg avslutte ekteskapet - men hvem vil ha en 40-årig alenemor??? :-( Anonym poster: 5d3ae0def57a5b1f746ae8107bd84213 Du skisserer to ulike problemstillinger: - Dere har vært gift i 6 år og han har vært utro over tid med to kvinner i disse årene. Du lurer på om du kan stole på han etter dette. I mine øyne har han gått over i noe som handler om en grenseløs illjoalitet. Hans ord om at han ikke elsker de etc er null verdt så lenge han velger dette gang på gang. - Du er redd for å bli alenemor. Jeg tror du får det bedre alene enn å bli nedverdiget slik du har blitt. Om denne mannen skal endre seg så må han ta et kraftig tak i seg selv. Kanskje trenger han terapi i en eller annen form. Men det er ikke ditt ansvar. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Du må jo være passe blind og naiv som ikke har oppdaget dette før. Anonym poster: f9e950d8ea31648e8ca50c3aaf7f98a5
Bernardette Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 Bedre alene uten noen som vil ha deg, enn sammen med en mann som ikke vil ha deg. Det siste alternativet er grovt nedverdigende.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Bedre alene uten noen som vil ha deg, enn sammen med en mann som ikke vil ha deg. Det siste alternativet er grovt nedverdigende. Det blir feil å si at han ikke vil ha meg, han har grått og vært helt knust, lovet at det skal være kun oss to, og babyen når den kommer, ingen andre. Havrbris: Ja, du kan vel kalle det en grenseløs illojalitet. Han har ikke vært utro med to kvinner samtidig da, det var en kvinne han møtte over to år for noen år siden, mens vi var gift, og en senere han møtte gjennom et år. Jeg innser jo at sexlivet vårt har vært ganske dødt, og det er det han oppgir som grunne: Han savnet sex. Jeg er ikke så opptatt av sex, og tenkte vel at han ikke var det heller, siden han aldri har mast eller noe. Og til deg som sier jeg må ha vært passe blind og naiv.....nei, jeg er ikke det, men jeg elsker denne mannen og stolte på han! Det er jo ikke jeg som fortjener å bli skjelt ut her. :-( Anonym poster: 5d3ae0def57a5b1f746ae8107bd84213
Gjest Løvinn Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 Dette ekteskapet er basert på løgn. Jeg vet ikke hva du mener med at han har vært utro i "flere år" - gjennom hele ekteskapet? Gjennom hele forholdet? Uansett så betyr det at mens babyen ble unnfanget så har han vært med andre damer. Og selvfølgelig er det helt meningsløst at han sier at det er deg han vil ha; hadde det vært tilfellet så hadde han jo vært trofast, eller i verste fall - vært utro men lagt kortene på bordet! Når du leser meldinger om at han skulle ønske han møtte dem før deg, så burde det ikke være mer å lure på. Denne mannen lyver for alle dere 3. Men det som er verre; han tar sjanser med alles helse! Uansett hva han sier, så kan du aldri vite om han har vært beskyttet med de andre damene! Han kan være en god far, spesielt siden det virker som om det er det han har ønsket seg lenge. Det er nok derfor han kanskje vil klamre seg fast nå. Men en ting skal du vite; han kan være en god far uten å være din ektemann! Dette handler ikke bare om at han har brutt tilliten, han har ingen respekt for deg - hans kommende barns mor. Siden det er 2 damer (som du vet om) og dette har pågått så lenge, så er det nærmest en garanti at han ikke gir seg. Kanskje gir han seg i en uke - kanskje et år. Men dette er ikke en mann du kan stole på. Du trenger kjærlighet, støtte og hjelp! Du klarer deg helt fint alene, det er jeg helt sikker på! Jeg vet dette fordi min søster gikk gjennom noe av det samme; hun og hennes mann slet i mange år med å få barn, noe som var sterkt ønsket av begge. Hun ble gravid i en alder av 43 år, etter å ha vært gift i 11 år! Når barnet var 1,5 år kom det frem at han hadde hatt mange damer gjennom minst 5-6 år. Hunn gikk fra han med en gang, da var hun nærmest 46 år... og hun fant seg en ny mann etter ca 2 år. Nå har de vært sammen i noen år og han er en fantastisk far til barnet! Eksen er en dritt på den fronten å dessverre...
Bernardette Skrevet 27. januar 2013 #17 Skrevet 27. januar 2013 Det blir feil å si at han ikke vil ha meg, han har grått og vært helt knust, lovet at det skal være kun oss to, og babyen når den kommer, ingen andre. Selvsagt, fordi hemmeligheten hans ikke er hemmelig lengre, og han innser hva han kan (og BØR!!) miste. Noe han ærlig talt ga fullstendig faen i før! 3
Ariele Skrevet 27. januar 2013 #18 Skrevet 27. januar 2013 Forstår ikke helt hvorfor du beskriver dette problemet her, for du har tydeligvis bestemt deg for å holde på løgnhalsen din. Du går i samme felle som elskerinene hans, stoler på at han bare vil ha deg... De trodde at han elsket dem høyere enn deg. Good luck sier bare jeg, for det trenger du tydeligvis som ønsker å fortsette med en som ei respekterer eller elsker deg. Eller kan være at han elsker deg, men det er så sabla mange andre han elsker på samme tid også 3
Gjest RockOn Skrevet 27. januar 2013 #19 Skrevet 27. januar 2013 Akkurat når du tror du får tilbake troen på at det finnes tenkende mennesker så dukker KG opp gang på gang og river bakken under deg i filler! HAHA!!!
Alice123 Skrevet 27. januar 2013 #20 Skrevet 27. januar 2013 Nå må vi huske på at dette er en mann som ikke har vært utro på et handicaptoalett på et fuktig julebord med Trude fra PR-avdelinga. Han gentatte ganger utro med samme menneske over tid. Vi må også huske at det ikke er snakk om en heftig og lidenskapelg affære med kvinnen i hans liv. En berusende, lidenskapelig forelske man kun opplever én gang i livet. En som fyller kroppen med lidenskap og safter. Han var utro med flere kvinner. Jeg vil nesten si at han er notorisk utro. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå