AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Vi holder på å bestemme fliser på bad. I 2.etg har vi et stort og deilig bad, ca 12 kvad.m. Vegger skal være eggehvite med store fliser. Når vi kommer til gulvet er vi veldig i tvil... Vi har sett på disse flisene: http://www.flisekomp...-søk/682020030 -altså Dvarc Aveniu Marron Hvordan tror dere disse flisene blir på et stort bad? Håper på mange synspunkter!!! Anonym poster: 8cdbde20fa0e16607d3d7cd2df7305e8 Anonym poster: 1fe8fa3586b7586070425e8fbba2db69
Ciara Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 20x20 er en veldig klassisk størrelse på flis. I følge en murer jeg kjenner er det også den greieste flisen å legge på gulv - ikke en liten flis, og heller ikke så stor at det er utfordrende å få fall på gulvet. Fargen er jeg personlig ikke glad i, synes det så mer ut som en gangflis, men det blir jo en smakssak.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Takk for svar, Ciara! Ja, størrelsen på flisene er jeg fornøyd med. Det er fargen jeg er litt usikker på. Overflaten er glatt - ikke ru. Jeg ønsker meg et bad med varme farger. Resten av huset skal males i fargen sand - altså en grå-beig og varm farge. Ønsker å holde meg til varme farger på badet også. -og pris er selvfølgelig også av betydning. Disse flisene får vi for 199 kvad.m. Noen som evt kan gi meg link til andre fine fliser med "varme farger"? (og en grei pris?) Anonym poster: 6bf8a94e0671d889c2ac95ba41d0cf15
Ævv Skrevet 1. februar 2013 #4 Skrevet 1. februar 2013 Tror det er de vi har sett oss ut, men skjønner ikkehvorfor du vurderer EGGEHVITT på veggen...?? Tror kontrasten kommer til å bli alt for stor og brunt og hvitt.. Really? Vi går for en beige farge på veggen, som harmonerer med brunfargen, og velger en grov mosaikk i samme tner som gulvet i dusjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå