Gå til innhold

Karneval

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på karnevalfest, og aner ikke hva jeg skal kle meg ut som!! Jeg nekter å gå for type sexy politi, men ellers er fantasien dårlig. Vil ikke ha et kostyme som er for varmt, og ikke noe som koster masse penger... allikevel et kult kostyme folk legger merke til!

Tips? :)

Anonym poster: 077676346d6cf90375a12e9a9b85282d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags karneval fest? Jeg har ike vært på noe slikt i voksen livet mitt. Men jeg får inntrykk av at det går mest i glitter. masker, fjær og glade farger, ikke at man nødvendigvis kler seg ut som noe.

Miss piggy er jo morsomt kostyme med glad farge på kjolen, perle smykker, grise nese og blond parykk og masse glitter sminke, kanskje til og med en maske ^^

Sprit opp vanlige kostymer med fine farger. Pirat, prinsesse, puse katt eller indianer. Kjøpe en fange drakt (sånn typisk hvit og sort) og tusje inn stripene med regnbue farger med tekstil tusj. Cowboy hatt i fin farg med en morsom vannpistol istedet for en revolver og lomma fulle med confetti, funker kanskje bedre med masse confetti om du velger å være en fargerik ninja.

Harley Quin er jo litt morsom og da. men litt vanskelig å lage til uten å kjøpe et faktisk kostyme.

Bush folk er gøy. Nude strømper og topp (gjerne med på tegnet nipples) gress skjørt, bein å håret og shrunken barbie hoder xD

Gal professor eller lege? Dekk en labb frakk i rød glitter lim for lege, eller mange forskjellige glitter farger som ser ut som en eksplosjon for forskeren. Også hiver du glow sticks oppi sånne store sprøyter/lab hansker/ ehrm, kolber som de bruker i labben og tuperer håret og sminker deg som om du har vært i en eksplosjon, eller operasjon. Tilbehør til disse kostymene er morsom da, bare å finne frem fantasien :P

Anonym poster: 480f964e0566c045a0b4fcf0f6b8c2ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...