Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #1 Skrevet 17. mars 2004 Heia, Jeg har nettopp lest i reklame jg fikk i posten om " slanke kaffe" Kaffe man kan kjøpe i helsekost som skal ha en slanke effekt pga. økt innhold av noe stoffer.. Er det noen som har erfaring med dette??? Tenkt å prøve denne slanke kaffen, men hva sier dere???????? Vil vanlig kaffe øke forbrenningen?? Hørt at det er bra med en kopp kaffe på morningen, så gå en tur....
Gjest lmari Skrevet 17. mars 2004 #2 Skrevet 17. mars 2004 Vanlig kaffe øker visstnok insulinnivået, som gjør at forbrenningen går saktere. Slankekaffe vet jeg ikke så mye om....
-Fisken- Skrevet 17. mars 2004 #3 Skrevet 17. mars 2004 Leste reklame for denne kaffen i dag. Tviler sterkt på at den har noen spesiell virkning, er det i det hele tatt noe som har slankende effekt bortsett fra riktig kosthold og trening..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #4 Skrevet 17. mars 2004 Vanlig kaffe øker visstnok insulinnivået, som gjør at forbrenningen går saktere. Det høres merkelig ut. I treningsammenheng (spesielt kardiovaskulær)anbefales gjerne en eller to kopper kaffe en halv time før treningsøkten, for maksimal fettforbrenning.
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2004 #5 Skrevet 17. mars 2004 Har lest et sted at kaffe stimulerer fettforbrenning under aktivitet, men at forbrenningen går ned igjen etterpå.. koffein brukes jo i mange "slankende" piller, spess.de med efedrin etc..men det kan være først og fremst for å gi energi.
Quinden Skrevet 17. mars 2004 #6 Skrevet 17. mars 2004 Er i utgangspunktet alltid negativ til sånne reklamegreier, som går på slanking. Så jeg hadde ikke kjøpt noe av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå