Gjest Summers Skrevet 27. januar 2013 #21 Skrevet 27. januar 2013 Jeg kan selvfølgelig gjøre det som er ansett som "moralsk riktig" og bite det i meg, men hva faen vil jeg sitte igjen med for det? Skal jeg liksom sitte livet ut og fortelle meg selv at jeg vil bli gjenfødt og vil få en sjangse da? Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Du skal i hvert fall ikke være utro! 1
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #22 Skrevet 27. januar 2013 Husker at jeg og et gift kvinnfolk ble ferska på et hotellopphold en gang. Og ho hyla og skreik til meg at "livet mitt er ødelagt!!!!" Det burde ho ha tenkt på før.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #23 Skrevet 27. januar 2013 Om du er så sikker på at du heller vil kunne leve med at du kanskje er "umoralsk" mot din mann, mot et slik bytte. Ver så god, men det er mye som står på spill her som du jo er klar over. Men jeg vet ikke om jeg kan leve med det eller ikke. Som sagt, jeg har altid følt en voldsom aversjon mot utroskap og alt annet enn monogame forhold, men den illusjonen brast nylig og akkurat nå føler jeg ikke annet enn fullstendig likgyldighet på det punktet. Jeg stusser litt på at du og mannen kan ha det så bra ellers i ekteskapet, men totalt mislykkes på soverommet. Hans surmuling og fornektelse når du tar opp dette, er i seg selv ingen god kvalitet hos en partner. Vil han virkelig ikke tilfredsstille deg og at du også skal ha glede av det som skjer i sengen? Synes det er så rart.. Nei, skjønner at du er fortvilt når du ikke oppnår noe med kommunikasjonen der. Jeg tror ikke det er bedre om du går bak hans rygg, for det vil nok gnage deg. Du får rett og slett ta det opp og lufte ideen om en elsker. Kanskje går han med på det og der finner en lykkelig slutt. Ja, det kan kanskje virke rart, men vi har det utrolig bra sammen all den tid sex ikke er en issue. Vi er bestevenner og krangler sjeldent (aldri). Vi har mange sammenfallende interesser, og der det ikke er sammenfall gir vi hverandre rom til utfoldelse. Vi ler mye sammen og har en humor de færreste andre forstår. Vi drar på reiser sammen og gjør ting sammen. Han gir meg klemmer, kysser meg og forteller meg at han elsker meg fra morgen til kveld, men når det gjelder sex (mer spessifikt min nytelse) er det som om han har scotoma på begge øynene. Jeg sverger på at det er som om han har en aphasia på dette punktet. Det er ingen surmuling og han er ikke vrang eller noe. Han forteller meg bare at han ikke føler noen verdens ting på akkurat dette punktet, akkurat som jeg selv ikke kan forstå hva enkelte finner så spennende med fotball. Utover det å jukke litt og tømme seg når ereksjonen titter fram er erotikk et fullstendig dødt felt for ham, og at det er slik er han i grunnen veldig fornøyd med. Han vet at jeg ønsker å få mer ut av sexlivet, for jeg har jo sagt det til ham en million ganger, han skjønner bare ikke hva det er for noe eller hvordan han skal gi det til meg, akkurat som en som ikke er interessert i fotball ikke skjønner den interessen hos andre. Det blir nok til at jeg på en eller annen måte vil lufte det for ham at jeg ønsker å få det han ikke kan gi meg et annen plass, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram og jeg er livredd for at hele ekteskapet jeg ellers er så glad i skal gå rett til helvete. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #24 Skrevet 27. januar 2013 Det blir nok til at jeg på en eller annen måte vil lufte det for ham at jeg ønsker å få det han ikke kan gi meg et annen plass, men jeg vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram og jeg er livredd for at hele ekteskapet jeg ellers er så glad i skal gå rett til helvete. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Husker at jeg og et gift kvinnfolk ble ferska på et hotellopphold en gang. Og ho hyla og skreik til meg at "livet mitt er ødelagt!!!!" Det burde ho ha tenkt på før. WTF!? Glemte du anonymknappen nå eller? Anonym poster: b3d137a193d5b57761f03a3301856805
Havbris Skrevet 27. januar 2013 #25 Skrevet 27. januar 2013 Du har ikke annet valg enn å gjøre tankene dine synlige for han. Han har et forhold til sex som ikke innebærer nytelse ved å gi deg nytelse. For han er det snakk om å få tømt seg. Det er tydeligvis ikke i sexlivet at han uttrykker sin kjærlighet, men han gjør det ellers. Snakk med mannen for n`te gang og spør om hva han sier til et åpent forhold. Kanskje er det helt greit, kanskje får det mannen til å tenke igjennom det forholdet dere har. Jeg tror du har alt å vinne på å ta denne praten. Det du ikke må gjøre er å hoppe ut i seksuell utroskap. Det baller lett på seg og kan bli ganske uhåndterlig etterhvert. 3
Gjest Mr. Tråden Skrevet 27. januar 2013 #26 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Sukk! Har slitt litt den siste tiden og lurer på om det kanskje er noen her med liknende erfaringer som kan gi meg noen råd. Jeg er gift med en mann jeg er veldig veldig glad i og vi har det kjempe fint sammen, men aktiviteten på soverommet er ikke mye å skryte av. Det er faktisk så labert at jeg tidvis har lurt på om jeg er aseksuell. I det siste har det imidlertid begynt å gå opp for meg at problemet kanskje bare er at sexlivet vårt er et katastrofeområde. Jeg hadde i grunnen slått meg til ro med at ting var som de var og at dette var hva livet hadde å by på for meg, men så for litt siden fant jeg tonen med en gammel venninne og vi har hengt en del sammen den siste tiden. For noen uker siden dro vi ut på byen sammen og hadde det moro med å flørte med ymse menn. Plutselig kjente jeg at jeg kanskje ikke var aseksuell like vel og fikk usedvanlig lyst til å sex med han ene fyren jeg traff O_o Jeg har altid hatt en kraftig aversjon mot utroskap og slikt men har den siste tiden tenkt mer og mer på å ha et sidesprang. Jeg har aldri hatt noen annen partner enn mannen min og har egentlig ikke lyst til å gå i graven uten å opplevd den heftige sexen mange prater om. Mannen er dog blid og fornøyd med situasjonen som den er bare han med gjevne mellomrom får stappe dingsen inn i meg og jukke seg ferdig på 1-2-3. Jeg har prøvd å gjøre det mer spennende med sexy undertøy og slikt men han er totalt likegyldig til slikt og jeg føler meg bare dum når jeg forsøker å sprite ting opp. Jeg har sagt til ham at jeg ønsker mer og at jeg ønsker han skal gjøre litt mer innsats for at sexlivet skal bli litt mer spennende. Jeg ønsker litt romantikk og forplay men når jeg sier det til ham sier han bare at det høres ut som mye pes og at han heller tar seg en runk hvis det er sånn det skal være O_o Jeg har ikke lyst til å ende ekteskapet vårt for vi har det så utrolig flott på alle andre måter, men tanken på å aldri få oppleve et skikkelig sexualliv har virkelig begynt å skremme meg, for plutselig er det for sent, og jeg begynner bestemt å føle at det kanskje til syvende og sist er en større feil å ofre de gledene livet har å by på kun for en idè om at man på død og liv skal være monogam og at ingenting annet er riktig. Jeg har som sagt ikke lyst til å være utro og tenker kanskje at et åpent ekteskap kan være løsningen, men jeg er livredd for å ta det opp i frykt for at det hele skal eksplodere midt i fleisen. Anyone? Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Hva om du treffer han fyren du traff ute på byen, og dere gikk til sengs. Hva om det ikke blir noen god sex? Gir du han fyren på byen flere sjanser, eller vil du lete videre etter noen andre? Tenk om du treffer på to eller tre forskjellige menn og alle har liten penis, f.eks. Hva da? Noen nevnte noe om en sexolog. Er ikke det verdt å prøve, da? Endret 27. januar 2013 av Mr. Tråden
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #27 Skrevet 27. januar 2013 WTF!? Glemte du anonymknappen nå eller? Anonym poster: b3d137a193d5b57761f03a3301856805 Jeg skriver aldri noe som AB. Og det kan jo hende at det får TS til å våkne opp. Kan jo håpe det for hennes del i hvert fall. Selv om det viste seg at dette kvinnemennesket jeg nevnte hadde flaks. Uansett er det aldri smart å basere seg på flaks i dette livet.
Maisie Skrevet 27. januar 2013 #28 Skrevet 27. januar 2013 Sexlivet ditt med mannen din hørtes utrolig tafatt ut. Er imponert over at du har holdt ut med dette og prøvd masse forskjellig og ikke blitt dritt lei før nå, jeg. Men sånn sett vil utroskap sikkert ødelegge mer for sexlivet i lengden, om det nå er det du vil ha med han.
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #29 Skrevet 27. januar 2013 Sexlivet ditt med mannen din hørtes utrolig tafatt ut. Er imponert over at du har holdt ut med dette og prøvd masse forskjellig og ikke blitt dritt lei før nå, jeg. Men sånn sett vil utroskap sikkert ødelegge mer for sexlivet i lengden, om det nå er det du vil ha med han. Og når det gjelder det at alle andre liksom har så fantastisk sexliv så er det bare pissprat. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #30 Skrevet 27. januar 2013 Ville vist ham tråden. Du treffer jo spiker'n på hodet. Selv skrev jeg et innlegg i forumet en tid tilbake som jeg viste til min mann. Funket bra (handlet ikke om sex). Anonym poster: 682c6f7e06c2e5852631e11e70237524
Jente93 Skrevet 27. januar 2013 #31 Skrevet 27. januar 2013 Litt rart når en partner ikke ser dine behov når det gjelder sex. Lurer på om han er like likegyldig til flere ting der dine interessert er i fokus? Jeg hadde i hvertfall blitt såret hvis min partner ikke så mine behov og ble likegyldig til det. Foreslå en tur til en sexolog!
Maisie Skrevet 27. januar 2013 #32 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Og når det gjelder det at alle andre liksom har så fantastisk sexliv så er det bare pissprat. Ja altså, sexlivet mitt er ikke noe å diskutere for tiden. Det er så flott å være i et sexliv med meg selv atte.... Men det er trist å høre at runking og sidesprang er løsningen. Mente ikke noe annet enn bekymringer overfor det. Og at utroskap ville gjøre sexlivet vanskeligere etterpå, spesielt for mannen. Hva med parterapi ts? Endret 27. januar 2013 av Maisie
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #33 Skrevet 27. januar 2013 Du har ikke annet valg enn å gjøre tankene dine synlige for han. Han har et forhold til sex som ikke innebærer nytelse ved å gi deg nytelse. For han er det snakk om å få tømt seg. Det er tydeligvis ikke i sexlivet at han uttrykker sin kjærlighet, men han gjør det ellers. Snakk med mannen for n`te gang og spør om hva han sier til et åpent forhold. Kanskje er det helt greit, kanskje får det mannen til å tenke igjennom det forholdet dere har. Jeg tror du har alt å vinne på å ta denne praten. Det du ikke må gjøre er å hoppe ut i seksuell utroskap. Det baller lett på seg og kan bli ganske uhåndterlig etterhvert. Jeg tror du har helt rett. Mine tanker om å løse det med rent utroskap er nok mer et produkt av frustrasjon enn et reelt ønske om å gjennomføre noe slikt. Antageligvis hadde jeg ikke hatt det i meg hvis sjangsen virkelig skulle by seg. Jeg må snakke med ham om det men må bare finne formen på det føst så jeg ikke plumper ut med det på en måte som gjør mer skade enn godt. Jeg vet han et par fetisjer og fantasier jeg selv ikke er i stand til å hjelpe han med å oppfylle, så kanskje det er mulig å inngå et kompromis der vi begge kan få det den andre ikke kan gi. Som sagt, jeg gir døyten i om han får seg noe et annet sted så lenge det er meg han kommer hjem til etterpå. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 1
Havbris Skrevet 27. januar 2013 #34 Skrevet 27. januar 2013 Ta den praten med han. Kanskje kan dette løsne på mye hos begge. Hvis dere ikke kan gi hverandre seksuell nytelse på den måten dere ønsker, så må dere snakke. Hvis dette er en "propp" i forholdet så må dere finne ut av dette. Kanskje blir det en befrielse, kanskje blir det nok en propp. Ta sjansen! 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #35 Skrevet 27. januar 2013 Litt rart når en partner ikke ser dine behov når det gjelder sex. Lurer på om han er like likegyldig til flere ting der dine interessert er i fokus? Jeg hadde i hvertfall blitt såret hvis min partner ikke så mine behov og ble likegyldig til det. Foreslå en tur til en sexolog! Ja, det er rart, men sånn er det bare. Det er ingenting egoistisk eller ondskapsfult over fra hans side. Han kan kanskje fake det hvis jeg lager et manus til han som forteller ham hva han skal gjøre og si, men utover det er han totalt blind på dette feltet og jeg tviler på et skuespill jeg selv har regissert vil gjøre det helt store for meg. Jeg har forklart at jeg ønsker noe mer erotisk over det hele, men han vet ikke hva det er elelr hva det betyr, akkurat som en som ikke har talent for matematikk ikke vil kunne finne glede i å løse differensiallikninger eller en som er født blind ikke kan forstå hva farger er. Det er bare et stort mørkt hull der. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8
Gjest Sobril Skrevet 27. januar 2013 #36 Skrevet 27. januar 2013 Hvis dere har så godt forhold ellers som du sier, så burde neppe din ærlighet utløse brudd ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #37 Skrevet 27. januar 2013 Hva med parterapi ts? Uff, nei. Jeg har snakket med psykologer og terapeuter opp og ned i mente før og jeg synes hele opplegget deres bare er så utrolig gjennomsiktig. Jeg vet altid hvor de vil og hva de tenker milevis før de kommer til poenget. Fant ut at det var best å droppe dem og ordne opp i problemene på egenhånd. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #38 Skrevet 27. januar 2013 Som sagt, jeg gir døyten i om han får seg noe et annet sted så lenge det er meg han kommer hjem til etterpå. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Når du sier dette, virker det nesten som om du har kommet til et punkt der du er litt likegyldig til mannen din. Kanskje dine følelser for han har kjølnet? Kanskje du selv søker ut og finner en god forklaring på dette i din manns manglende erotiske interesse. Ingen kvinne med følelser for sin mann er likegyldig til om han ligger med en annen kvinne. Beklager men den kjøper jeg bare ikke. Grunnen til at jeg er så direkte, er at min eks-mann gjorde nettopp dette. Han gikk lei av meg, skyldte på lite følelser og lite sex og var utro, fordi han ikke kunne leve resten av livet med så lite sex... Og så "forelsket" han seg og vi skilte oss. Du leker med ilden her og jeg tror du prøver å overbevise deg selv om at å ligge med en annen mann er løsningen på dine problemer i forholdet. Men ærlig talt tror jeg du/dere har dypere problemer menn at mannen er kjedelig i senga! Anonym poster: 8ce6c1ddf3fb775f888ea626fabcd289 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #39 Skrevet 27. januar 2013 Uff, nei. Jeg har snakket med psykologer og terapeuter opp og ned i mente før og jeg synes hele opplegget deres bare er så utrolig gjennomsiktig. Jeg vet altid hvor de vil og hva de tenker milevis før de kommer til poenget. Fant ut at det var best å droppe dem og ordne opp i problemene på egenhånd. Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8 Og her ble jeg enda mer sikker på det jeg sa i forrige innlegg. Anonym poster: 8ce6c1ddf3fb775f888ea626fabcd289 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #40 Skrevet 27. januar 2013 Og her ble jeg enda mer sikker på det jeg sa i forrige innlegg. Anonym poster: 8ce6c1ddf3fb775f888ea626fabcd289 Hvorfor det? Anonym poster: 8ed367424d7b753f8d559a941c91f3d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå