Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller rettere sagt, følelsene hennes for meg skremmer henne og gjør hun livredd. Hun sier at hun derfor forsøker å holde seg unna meg så mye som mulig. Men hun klarer ikke.

Noen som kan komme med forslag til tolkninger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okey. Enten så er du en drittsekk (ikke slemt ment altså) og det at hun får følelser for deg skremmer henne. Eeeller så er hun kanskje ikke klar for et forhold, og det skremmer henne at hun derfor får følelser. Kan være mange grunner til dette. Du må nesten bare snakke med henne, tror jeg.

Skrevet

Hun vil at du skal kjempe for henne.

Anonym poster: 78f849c0c181b8bd632eafe5307318f5

• Liker 1
Skrevet

Okey. Enten så er du en drittsekk (ikke slemt ment altså) og det at hun får følelser for deg skremmer henne. Eeeller så er hun kanskje ikke klar for et forhold, og det skremmer henne at hun derfor får følelser. Kan være mange grunner til dette. Du må nesten bare snakke med henne, tror jeg.

Litt begge deler kanskje. Vi har vært mye frem og tilbake. En del krangler og ustabilt. Hun har også sagt at hun ikke er klar for et forhold.

Hun sa at hun aldri hadde følt noe slikt for en annen mann, selv om hun har tre tidligere, bra forhold bak seg. Sa også at hun klarte ikke være sammen med meg, men heller ikke vekk fra meg. Det skremte henne.

Anonym poster: 407f298937035251d0c96166d4e461b2

Skrevet (endret)

Eller rettere sagt, følelsene hennes for meg skremmer henne og gjør hun livredd. Hun sier at hun derfor forsøker å holde seg unna meg så mye som mulig. Men hun klarer ikke.

Hun er tiltrukket av deg (dette er hovedvekten), men føler seg ikke klar for et forhold eller hun vet at du ikke er det hun "burde falle for". Likevel ville jeg ikke fortvilet om jeg var deg, TS. Hun er din.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Hun ble voldtatt når hun var 14 år om det hjelper i tolkningen av det hun sa.

Anonym poster: 407f298937035251d0c96166d4e461b2

• Liker 1
Skrevet

Ble selv voldtatt som 13-åring, og har slitt mye med det. Nå skal jeg ikke få dette til å handle om meg, men jeg skjønner henne. Hun sliter kanskje med angst, og er redd for at det skal gå galt. Jeg levde konstant i frykt for at partneren min plutselig skulle skade meg, uten å ha noen som helst grunn til det. Hun er mest sannsynlig redd for å bli såret av deg, og det med at hun ikke er klar for et forhold er best å respektere. Gi henne litt omsorg og snakk med hun, si at det er greit at hun er redd og at du kan vente(hvis det er det du vil).

Anonym poster: 98352089966bf42d0e3687f4d5565770

Gjest Marsvinet
Skrevet

Hun liker deg veldig godt, men hun ser at du ikke respekterer/behandler henne på den måten en potensiell kjæreste burde behandle jenta si på. Hun ditcher deg fordi hun har nok selvrespekt til ikke å la seg selv bli såret.

Skrevet

Det er millioner mulige tolkninger her. Du må nesten spørre henne.

Det kan være alt fra angst til at du ikke tilfredstiller spesifikasjonene til hennes elller svigermors ønskeliste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...