Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonyma
Skrevet

Kort fortalt :

Kjæresten min inviterte meg ut med noen venner av han for første gang. Vi har sett hverandre over ett år, men aldri vært ute med hverandres venner tidligere.

Jeg kommer til stedet og det er hyggelig. Så må han på toalettet. Jeg snakker med vennene hans. Tiden går og han kommer ikke tilbake. Jakken hans henger fortsatt der , så "han kan jo ikke ha dratt" sier de andre, som og lurer på hvor han har blitt av...Jeg får en av hans venner til å sjekke toalettet, men han er ikke der. Etter ei stund, viser det seg at han har satt seg ned ved et annet bord i et annet rom på samme utested, der han snakker ivrig med to-tre andre jenter. Jeg reagerer , han kommer tilbake til meg/oss, og jeg er sint, ja skuffa...Jeg sier ifra hva jeg mener rett ut, selv om vennnene og de andre er der. Ok, han hadde drukket , men jeg synes det var uakseptabelt! Jeg klarte ikke bare late som om ingenting hadde skjedd. Han kommer og setter seg hos meg, prøver å være god, så får en bedre tone etterhvert.

Vi drar alle videre til et annet utested litt seinere på kvelden. Etter at jeg har kjøpt noe å drikke i baren, går jeg til dansegulvet der "typen min" står og tar på ei av venninnene sine ( ei som var med hele kvelden ) mens de danser. Jeg reagerer med det samme, ja jeg blir forbanna! Hun er ganske full, han har drukket endel, men er ikke full. Hun sier at han bare tok litt "her"( på hofta ) som hun sier, jeg så at det var mer, og synes ikke det er akseptabelt. Han virket skikkelig "på" og hun så ut til å nyte det.

Hadde vært fint å høre andres synspunkter rundt dette.

Er jeg hysterisk, kontrollerende og kjip som reagerer på dette?

Tror forøvrig at vi ikke er sammen lenger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det der er akseptabelt.

Anonym poster: 56edb89032c03aebe0890ef5c1bef8b3

• Liker 13
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tenker at det var veldig respektløst gjort. Hva sa vennene hans?

• Liker 3
Skrevet

Nei, det synes jeg er uakseptabelt. Fyll er bare en dårlig unnskyldning.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Nei det hørtes ikke særlig hyggelig ut, og det var din første tur med hans venner så det var hensynsløst. Det er et langt sprang fra å sitte og holde hender hele kvelden og dette her.

Skal man ha et ok forhold så bør man være passe enige om hvordan man oppfører seg ute blant folk.

Anonym poster: 1798c272c51fa17385243b75e5402ee3

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det var veldig respektløst gjort. Hva sa vennene hans?

Hun ene som er sammen med en av kompisene hans, sa at hun hadde aldri akseptert det. Hun ( som han tok på ) sa først da han hadde satt seg sammen med de to/tre andre ukjente jentene, at hun selv kunne gjort noe lignende hvis hun hadde drukket , mao : forsvarte han på en måte. Hun sa og hele tiden at det var uskyldig det han gjorde ( tok på henne ), men jeg synes ikke det, av det jeg så.

ts

Skrevet

Fylla er en dårlig unnskyldning. Ikke akseptabelt.

• Liker 2
Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

-

Endret av Caroline55
  • Liker 3
Gjest Violetta
Skrevet

Hun ene som er sammen med en av kompisene hans, sa at hun hadde aldri akseptert det. Hun ( som han tok på ) sa først da han hadde satt seg sammen med de to/tre andre ukjente jentene, at hun selv kunne gjort noe lignende hvis hun hadde drukket , mao : forsvarte han på en måte. Hun sa og hele tiden at det var uskyldig det han gjorde ( tok på henne ), men jeg synes ikke det, av det jeg så.

ts

Helt uakseptabelt. Jeg hadde ikke giddet å bruke mer av min tid på ham.

• Liker 2
Skrevet

Fint hvis noen kan kommentere om det var noe spesielt av det jeg nevnte som var uakseptabelt, og hva, eller alt?

ts

Gjest Violetta
Skrevet

Fint hvis noen kan kommentere om det var noe spesielt av det jeg nevnte som var uakseptabelt, og hva, eller alt?

ts

At han overlater deg til vennene, tafser på andre, flørter med andre...

• Liker 7
Skrevet

Vandre avgårde uten å gi beskjed er noe jeg fort kan trigges av (sliter med angst). Resten hadde jeg neppe registret.

Skrevet

ts

Alt var uakseptabelt i fra hans side.

Sørg for at dere ikke er i sammen lenger.

• Liker 3
Skrevet

Alt var uakseptabelt i fra hans side.

Sørg for at dere ikke er i sammen lenger.

Det rare er at da jeg reagerte igår, sa en av kompisene hans flere ganger, at "typen min" elsker meg. Hvorfor oppførte han seg sånn da?

ts

Skrevet

Det rare er at da jeg reagerte igår, sa en av kompisene hans flere ganger, at "typen min" elsker meg. Hvorfor oppførte han seg sånn da?

ts

Fordi han er dum i hue. Og det er tydeligvis noe han og kompisene har til felles. Like barn leker best.

• Liker 5
Skrevet

Samme problem jeg hadde med en av eksene mine dette. Med en gang han fikk i seg alkohol var han over alt og tafset og hadde det gøy med alle andre jentene på festen. Lite kult! Nå var det først når han var utro jeg ikke gadd mer, men ble en del kranling ut av det. Etter tre år med samme greia (etter utroskapet) sa jeg klart ifra at han fikk velge mellom meg og alkoholen, da han ikke klarte å oppføre seg noen ganger når han drakk. Han valgte alkohol, og da gadd ikke jeg mer.

Du må rett og slett snakke med han i edru tilstand, si ifra at dette faktisk ikke er greit. At du faktisk blir såra!

Skrevet

Samme problem jeg hadde med en av eksene mine dette. Med en gang han fikk i seg alkohol var han over alt og tafset og hadde det gøy med alle andre jentene på festen. Lite kult! Nå var det først når han var utro jeg ikke gadd mer, men ble en del kranling ut av det. Etter tre år med samme greia (etter utroskapet) sa jeg klart ifra at han fikk velge mellom meg og alkoholen, da han ikke klarte å oppføre seg noen ganger når han drakk. Han valgte alkohol, og da gadd ikke jeg mer.

Du må rett og slett snakke med han i edru tilstand, si ifra at dette faktisk ikke er greit. At du faktisk blir såra!

Takk, men jeg har sagt at det er over. Han har og sagt at han ikke gidder mer...Vi har hatt det turbulent.

Det vonde er at han ikke tar selvkritikk på oppførselen sin. Det er og vondt at kameraten hans sa at han ( "typen min" ) elsker meg, men at han idag virker mer eller mindre likegyldig når jeg sier at jeg ikke vil mer, at han selv ser det er over uten en mine...

ts

Skrevet

Hadde jeg vært ute sammen med min kjæreste og sett han i en situasjon jeg ikke synes var akseptabel, så hadde jeg dratt videre og prøvd å hatt det morsomt et annet sted. Jeg har etterhvert lært meg at gutter som gjør "uakseptable" ting i fylla gang på gang, de er ofte ikke noe å samle på. Og de gjør det ikke "bare" i fylla.

Skrevet

Takk, men jeg har sagt at det er over. Han har og sagt at han ikke gidder mer...Vi har hatt det turbulent.

Det vonde er at han ikke tar selvkritikk på oppførselen sin. Det er og vondt at kameraten hans sa at han ( "typen min" ) elsker meg, men at han idag virker mer eller mindre likegyldig når jeg sier at jeg ikke vil mer, at han selv ser det er over uten en mine...

ts

Utrolig trist å lese at dere har gjort det slutt, men om han ikke selv forstår at det han gjør ikke er greit, ja da fortjener du faktisk bedre! Og ang. det at han ikke reagerer, det trenger du nødvendigvis ikke ta til deg. Mulig han bare vil være "mann" og ikke vise at det gjør vondt for han. Typisk det der, dessverre! Mulig han bare er en kronidiot, noe som i så tilfelle bare beviser enda sterkere at han ikke fortjener deg!

Stå på! Du finner en som fortjener deg en dag! :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...