Gå til innhold

Bli kjent med folk i Namsos

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har nettopp flyttet til Namsos by grunnet arbeid. Er en singel mann på 32 og kjenner ingen her. Etter å ha sett litt på stedet ser jeg at idretten står ganske sterkt her. Selv spilte jeg fotball for mange år siden, men interessen har dabbet av med årene.

Er det noen fra Namsos her som vet om ulike former for aktivitet man kan drive med på stedet, og slikt sett komme i kontakt med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Namsos, men har ikke bodd der på 12år. Jeg husker at Tae kwon do klubben, har ett inkluderende miljø og det samme har vannrugby som holder til i Oasen:)

Utesteder kjenner jeg ikke noe særlig til, men jeg husker at nye menn i byen var alltid ettertrakta blant jentene. Bare ikke gi etter og vær så snill hold deg til en jente om gangen. Bare ett lite tips;)

Anonym poster: f0101d8f20199cb10fb5b3bd97b20004

Skrevet

Jeg er fra Namsos, men har ikke bodd der på 12år. Jeg husker at Tae kwon do klubben, har ett inkluderende miljø og det samme har vannrugby som holder til i Oasen:)

Utesteder kjenner jeg ikke noe særlig til, men jeg husker at nye menn i byen var alltid ettertrakta blant jentene. Bare ikke gi etter og vær så snill hold deg til en jente om gangen. Bare ett lite tips;)

Selve byen er fin og folkene likeså. Har sett noen av de på Træn, men har ikke helt kommet meg i noe miljø enda. Jeg har selv ingen interesse for kampsport, men Oasen kunne jo ha vært noe. Er det noe annet av frivillig arbeid som man kan være med på i byen? Eller andre aktivitetsformer?

Det med jentene var litt morsomt skrevet av deg. Ingen fare for at man ikke kan holde seg til en pike av gangen - stedet er jo lite og alle vet noe om alle ;)

• Liker 1
Skrevet

Da vil jeg anbefale lokalavisa:) Det står alltids noe aktiviteter som skal skje i tiden fremover.

Kirken har vel også noe. Hva med de du jobber med? Du kan høre med de om de har forslag til aktiviteter?:) Namsosinger er som regel greie folk.

Skrevet

Da vil jeg anbefale lokalavisa:) Det står alltids noe aktiviteter som skal skje i tiden fremover.

Kirken har vel også noe. Hva med de du jobber med? Du kan høre med de om de har forslag til aktiviteter? :) Namsosinger er som regel greie folk.

Takk for informasjonen :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...