Gå til innhold

Spotify (premium) og iPhone 4s.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat lånt meg iPhone 4s og lastet ned Spotify. Dette funket i nøyaktig 48 t før appen begynner å mase om at jeg må ha premium for å kunne lytte videre.

"Premium Required

Spotify Premium is required for on-

demand mobile streaming. It's free

to strem on deskop."

Jeg har premium på pc'en og dette har jeg hatt i mange mnd. Trenger jeg virkelig et eget abn for mobilen? :klo:

Trykker jeg videre på appen kommer det opp at jeg allerede har premium, men ikke søren om jeg funker å høre på musikk av den grunn. Hverken online eller offline.

Noen som har peil på dette her?

(Ikke gidd å mase om at iPhone er dritt og slikt. Har den kun fordi min SGH Note 2 er på rep. :))

Edit: Jeg kan legge til at premiumen funker som fjell som Noten min, så dette skjønner jeg virkelig ikke noe av... :vetikke:

Endret av Puddelhue
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du trenger ikke en egen bruker for telefonen din, er du logget på med premium brukeren din på telefonen?

Skrevet

Nei du trenger ikke en egen bruker for telefonen din, er du logget på med premium brukeren din på telefonen?

Jepp, så jeg skjønner virkelig ingen ting... :glare:

Skrevet

Prøv å reinstaller appen. Hvis du har brukerkontoen koblet opp med Facebook-kontoen; bruk samme Spotify-brukernavn og passord på mobil som på PC.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...