Gjest Guro Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har en veldig snill og god samboer som jeg har det veldig bra sammen med! Vi elsker hverandre og vil dele livet sammen.. Likevel tar jeg meg selv i å fantasere om andre menn som jeg møter, tenker på hvordan det vil være om jeg var singel osv.. Det er bare tanker og fantasier, ingenting jeg verken vil eller planlegger å gjøre noe med, fordi jeg har det så bra og vet nok at gresset mest sannsynlig ikke vil være noe grønnere noe annet sted. Men jeg får veldig dårlig samvittighet av det, men det er vel helt normalt å ha det sånn? Eller?
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Du er neppe alene nei, spørsmålet er jo hva som ligger i "har det veldig bra sammen med". Er det noe du savner i livet? Man trenger ikke lage så stort nummer ut av fantasiene, og du skal ikke se bortifra at mannen din tenker noe av det samme Skal dere holde sammen lenge-lenge så kan det også være lurt å snakke om mulighet for at dere begge kansje en vakker dag muligens treffer en eller annen "kropp" dere tenker litt ekstra mye på, og hva da? Endret 27. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Sura Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Man kan fint fantasere om andre. F.eks. dama i fruktdisken med DE melonene, ungdomsskolelæreren med spanksrøret, noen som bøyer seg ned i kjøledisken etter god gammeldags fiskegrateng. Helt normalt.
Gjest Guro Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Jeg skulle ønske at vi hadde mer sex.. Han har liten sexlyst, har hatt det lenge, men lover at det skal bli bedre med tiden? Jeg velger å tro og håpe på det.. Kanskje det er her greia ligger?
Sura Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Snakk med ham, fortell ham det du føler. Det er det beste rådet jeg kan gi.
Shamin Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Personlig tror jeg det er et symtom på at man ikke får det man trenger i forholdet. Hvis du kjenner veldig godt etter.... er det noe du savner fra han?
Shamin Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Nå leste jeg innlegget om sexlyst, i såfall er jo grunnen ganske klar.
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg skulle ønske at vi hadde mer sex.. Han har liten sexlyst, har hatt det lenge, men lover at det skal bli bedre med tiden? Jeg velger å tro og håpe på det.. Kanskje det er her greia ligger? Jeg er ingen rakettforsker, men det kan ha en sammenheng ja Kos deg med fantasiene du, men jeg vil råde dere til å rydde opp i dette så det muligens ikke blir mer enn bare fantasier. Endret 27. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Gjest Guro Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 Når jeg drømmer om fremtiden med hus, hage, barn og alderdom, så er det jo han jeg drømmer om.. Fordi han virker å være perfekt for meg på "alle de områdene".. Veldig snill, kjærlig og omsorgsfull.. Men jeg savner så inderlig å ha et godt sexliv med en partner som har like lyst som meg.. så det er jo det jeg drømmer om da i forhold til andre menn.. uff
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Vær du sikker på at mannen din fantaserer om andre kvinner - så det er ikke bare du som gjør det. Helt naturlig og nødvendig. Og jeg tror menn gjør det mer enn kvinner. Anonym poster: c5425a6dd28350ccfac80696766e2b3d
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Men jeg savner så inderlig å ha et godt sexliv med en partner som har like lyst som meg.. så det er jo det jeg drømmer om da i forhold til andre menn.. uff Å finne noen som matcher deg 100% er vanskelig, og det er de færreste forunt. Det viktigste er at dere kommuniserer om dette, ser hverandre og muligens prøver å møtes på halveien. Om du føler at han ikke lenger vil deg noe godt, føler at han ignorer en bit av deg som er såpass viktig så vil du slite tungt når hus, barn og hage blir en realitet. Det er viktig at du får han til å forstå hvor viktig dette er, så kan dere se på løsninger. Det er alltid løsninger, og jeg er overbevist om at løsningsorienterte mennesker har det best sammen over langen
Gjest Riskjeks Skrevet 27. januar 2013 #13 Skrevet 27. januar 2013 Tror dette henger sammen med at dere har lite sex, ja. Snakk om det. Ikke at du fantaserer om andre menn - det vil neppe få ham til å bli mer lysten Men snakk om at du ønsker mer sex - gi ham komlimenter osv og at du har lyst på ham. Spør om han har problemer med et eller annet som gjør at han ikke har lyst. Kommunikasjon er nøkkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå