Akcent Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Har du selv gått, snakket eller gjort noe dumt i søvne, eller har du vært vitne til noen andre som har gjort det? Hva skjedde? Gi oss de gode historiene! Jeg kan jo selv starte med denne: En bekjent fortalte meg at han hadde gått i søvne da han var liten. Han var på besøk hos noen slektninger, og de hadde lagt han rundt 8-9 tiden på kvelden. Litt senere samme kveld mens de voksne satt og så på TV, hadde han kommet ut i bare pysjamasen i stua, gått inn på kjøkkenet, åpnet oppvaskmaskinen, og tisset inn i den. Deretter hadde han gått og lagt seg igjen. Han var visstnok helt fjern i blikket og han svarte ikke da de ropte på ham. Han sa at det var noe av det rareste og pinligste han hadde opplevd rundt frokostbordet dagen etter. Alle lo av ham, men han husket ingen ting av det selv...
Gjest Bud Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Vel... Jeg promper visstnok fælt i søvne. Her en dag våknet jeg av at fruen sto på gulvet og kledde på seg "i en fei". Etter å ha luktet litt i halvvåken tilstand sa jeg visstnok "fy faen som det lufter her!", "ja, det er rart!!!" sa kjerringa og smelte igjen døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå