Gå til innhold

Tiltrekning til Breivik.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg kjøpe eller lage til han som han får lov til å beholde?

Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva kan jeg kjøpe eller lage til han som han får lov til å beholde?

Til hvem? Ekle-Breivik? Håper du troller.

Anonym poster: ea07d6defc310b0e27e3db043f836c73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til hvem? Ekle-Breivik? Håper du troller.

Anonym poster: ea07d6defc310b0e27e3db043f836c73

Til Breivik ja. Ser at man kan sende det til han på Ila sin nettside, men ikke hva som er lov til å sende.

AnonymBruker
Skrevet

Til Breivik ja. Ser at man kan sende det til han på Ila sin nettside, men ikke hva som er lov til å sende.

Bøker er det eneste som er lov virker det som, og frimerker så han kan svare på brev

Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Rainbow81, mod

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man får det i retur eller kastes om han ikke kan få beholde gaven/e?

AnonymBruker
Skrevet

Takk til deg som startet denne tråden, da kan vi som vil snakke om dette som ikke er noe en kanskje kan ta opp blandt de nærmeste!

Skrevet

Opprivende lesing.

Jeg må si meg enig med dere som mener disse jentene bør oppsøke psykolog. Dette er helt sprøtt.

Det denne mannen har gjort er fullstendig motbydelig. Det er jo tydelig at han ikke henger helt med i virkeligheten. Han er en stakkarslig, patetisk og halvgammel mann uten eget liv. En særdeles lite viktig person med mindreverdighetskomplekser som desperat ville bli "helt". Jeg synes synd i mannen, men enda mer synd er det i ungdommene som måtte betale med livene sine fordi denne mannen ikke klarte å "heve" seg på noen annen måte.

Synes jeg husker å ha lest at Breivik satt ustoppelig og spilte Call of Duty(??). Patetisk.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Opprivende lesing.

Jeg må si meg enig med dere som mener disse jentene bør oppsøke psykolog. Dette er helt sprøtt.

Det denne mannen har gjort er fullstendig motbydelig. Det er jo tydelig at han ikke henger helt med i virkeligheten. Han er en stakkarslig, patetisk og halvgammel mann uten eget liv. En særdeles lite viktig person med mindreverdighetskomplekser som desperat ville bli "helt". Jeg synes synd i mannen, men enda mer synd er det i ungdommene som måtte betale med livene sine fordi denne mannen ikke klarte å "heve" seg på noen annen måte.

Synes jeg husker å ha lest at Breivik satt ustoppelig og spilte Call of Duty(??). Patetisk.

Interessant, da han etter sine handlinger som han gjorde, automatisk gjør han halvgammel.

Skrevet

Interessant, da han etter sine handlinger som han gjorde, automatisk gjør han halvgammel.

Halvgammel hadde han vel vært uansett:) Jeg synes det er ganske så stakkarslig at en nærmere 40 år gammel mann bor hjemme hos sin mor og fordriver tiden sin ved å spille TV-spill:)

• Liker 3
Skrevet

Han har nok et veldig stort behov for å føle seg viktig. Etter så mye tid i skyggen. Bare synd han ikke kunne brukt det på en litt annen måte:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvgammel hadde han vel vært uansett:) Jeg synes det er ganske så stakkarslig at en nærmere 40 år gammel mann bor hjemme hos sin mor og fordriver tiden sin ved å spille TV-spill:)

Nærmere 30år da han bodde hos sin snille mor. Jeg vet om flere som spiller, og de er nærmere rundt 40år. Jeg blir gjerne betatt av noe annet, enn om han spiller eller ikke.

Skrevet

Nærmere 30år da han bodde hos sin snille mor. Jeg vet om flere som spiller, og de er nærmere rundt 40år. Jeg blir gjerne betatt av noe annet, enn om han spiller eller ikke.

Jeg ville tatt det som en advarsel dersom mannen brukte overdrevent mye tid på spill og ikke minst bodde hjemme hos sin mor. Jeg tror faktisk det hadde overskygget det som eventuelt måtte være tiltrekkende..

Nærmere 30 er dessuten alt for gammelt til fortsatt å bo hjemme hos mor:)

AnonymBruker
Skrevet

Godt vi alle mener forskjellig om mennesker, så ikke alle hadde endt opp med samme mann.

Skrevet

Dessuten må jeg bare igjen si at jeg synes det er helt forkastelig hva Breivik har gjort. Jeg håper virkelig at dere som sitter her og idoliserer ham, sender ham brev og bilder, får opp øynene snart og innser hvor sykt det faktisk er. Skaff hjelp umiddelbart, for dèt der er ikke normalt.

• Liker 4
Skrevet

Godt vi alle mener forskjellig om mennesker, så ikke alle hadde endt opp med samme mann.

Ja, kanskje må noen se seg nødt til å ta taperne som er til overs.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt det som en advarsel dersom mannen brukte overdrevent mye tid på spill og ikke minst bodde hjemme hos sin mor. Jeg tror faktisk det hadde overskygget det som eventuelt måtte være tiltrekkende..

Nærmere 30 er dessuten alt for gammelt til fortsatt å bo hjemme hos mor:)

han brukte kun 1 år på intens spilling, et belønningsår. get your facts straight

Skrevet

han brukte kun 1 år på intens spilling, et belønningsår. get your facts straight

Ha-ha-ha!

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke handlingene hans vi liker!

Skrevet

Jeg forstår bare ikke hvordan dere kan klare å overse handlingene hans. Og må jeg også få spørre akkurat hva dere ser i ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...