OneLove Skrevet 22. februar 2013 #61 Skrevet 22. februar 2013 Vet ikke om det er så mange normale venstrevridde som liker metodene til Che eller innvandringsmotstandere som liker Breivik. Forstår heller ikke trangen noen har til å rettferdiggjøre handlingene til Breivik. Handlingene hans blir ikke bedre på grunn av hva Che gjorde. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #62 Skrevet 22. februar 2013 Kjekk Høy Fine øyne Farlig (liker) Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #63 Skrevet 22. februar 2013 Drøm Våkne i dine armer, inni meg det varmer. Du er spesiell og fin, kan du holde hånden min? Kjenner du det samme? Vi er en kjærlighetsflamme, Så farlig, men og så godt at jeg deg har fått. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
Rainbow Skrevet 22. februar 2013 #64 Skrevet 22. februar 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Rainbow81, mod
Ellevill Skrevet 22. februar 2013 #65 Skrevet 22. februar 2013 Drøm Våkne i dine armer, inni meg det varmer. Du er spesiell og fin, kan du holde hånden min? Kjenner du det samme? Vi er en kjærlighetsflamme, Så farlig, men og så godt at jeg deg har fått. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e Seriøst?? Ha ha ha!! :-P 7
OneLove Skrevet 23. februar 2013 #66 Skrevet 23. februar 2013 Jeg får lyst til å denge Breivik for han var for meg landsvik Når jeg kommer i en stim hater jeg Breivik og skriver nødrim 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #67 Skrevet 23. februar 2013 jeg sendte bursdagshilsen før 13. februar og la ved et sexy bilde av meg selv. navn, men ingen returadresse. skrev t jeg skal sende han et langt brev senere, med returadresse. for jeg skal se om jeg finner på noe lurt, vil ha svar fra han, men vil ikke ligge hos PST og lignende. Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6 Ville du ha besøkt han om han hadde søkt om å få besøk av deg? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #68 Skrevet 23. februar 2013 Jeg var mest fysisk tiltrukket av han og syntes synd på han. Har aldri vært med på å forsvare handlingene hans så jeg er ikke så fæl som mange av de andre Anonym poster: 1e9b888b1c82a4b6cce0ad33cb777fab Enig. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
Drizzt Skrevet 24. februar 2013 #69 Skrevet 24. februar 2013 (endret) Her tror jeg vi må skille mellom å være fysisk tiltrukket av ham og å være tiltrukket av meningene hans. Tror ikke noen i sine fulle fem vil være tiltrukket av handlingene, derfor lar jeg dem ligge. Jeg forstår at noen kvinner føler seg tiltrukket av ham, helt fysisk. Han har ikke noe stygg utseende, ikke noe usedvanlig pen heller, men fult mulig at noen kvinner finner ham tiltrekkende. Hadde han levd et vanlig liv, ville han sikkert ha kjærester og alt. Derfor er det underlig for meg når noen kommer og fordømmer kvinner som liker Breiviks utseende. Langt flere, vil jeg tro, er tiltrukket av hans meninger og deler noen av synspunktene hans. Om farene for landet som masseinnvandring og islamisering utgjør og at Ap har mye av ansvaret for dette. Disse meningene er helt legitime i et demokratisk land med ytringsfrihet som Norge hevder å være. Men det er noe helt annet hvis noen støtter Breiviks handlinger. Dette er farlig. Endret 24. februar 2013 av Drizzt 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #70 Skrevet 24. februar 2013 Her tror jeg vi må skille mellom å være fysisk tiltrukket av ham og å være tiltrukket av meningene hans. Tror ikke noen i sine fulle fem vil være tiltrukket av handlingene, derfor lar jeg dem ligge. Jeg forstår at noen kvinner føler seg tiltrukket av ham, helt fysisk. Han har ikke noe stygg utseende, ikke noe usedvanlig pen heller, men fult mulig at noen kvinner finner ham tiltrekkende. Hadde han levd et vanlig liv, ville han sikkert ha kjærester og alt. Derfor er det underlig for meg når noen kommer og fordømmer kvinner som liker Breiviks utseende. Langt flere, vil jeg tro, er tiltrukket av hans meninger og deler noen av synspunktene hans. Om farene for landet som masseinnvandring og islamisering utgjør og at Ap har mye av ansvaret for dette. Disse meningene er helt legitime i et demokratisk land med ytringsfrihet som Norge hevder å være. Men det er noe helt annet hvis noen støtter Breiviks handlinger. Dette er farlig. Så fint og godt skrevet og det er jo akkurat det man kanskje ikke kan forstå hverandre på. At det er forskjell på å like han med utseende eller handlinger! Det er så lett å komme i krangel eller store diskusjoner på det. Så fint at du forstår og at det er flere som forstår! Jeg selv har overhodet ikke støttet eller likt det han gjorde. Det er bare helt feil og grusomt. Det er derfor jeg ikke går ut med at jeg er betatt av Anders blandet mine nærmeste da de kan tro jeg er gal eller støtter han på det han gjorde! Hvordan kan man egentlig vite hvem man kan snakke med om det å være betatt av han. Snakket litt med en venninne om Anders, og da fikk jeg høre at hun syntes synd på han fordi han ga seg selv godteri i belønning. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #71 Skrevet 24. februar 2013 Har noen her endret følelser eller meninger etter å ha lest/skrevet i denne tråden? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #72 Skrevet 25. februar 2013 Jeg synes det er så fint med Kvinneguiden, hvor slike ting som å like/hate en person kan diskuteres. Det er så mange som ikke kunne tenke seg tanken på å diskutere Breivik i virkeligheten og da er jeg så takknemmelig for dette flotte forumet. Og er man uenig så blir tråden gjerne lengre og det blir mer rundt temaet å diskutere. Trist når en tråd blir liten og det ikke er folk som vil eller tørr å diskutere. Her har jeg og andre fått vært seg selv og det er vel det det hadler om her i livet, å stå for egne meninger og kunne si det en tenker eller føler. Interessant hvor flere kommer seg på tråden når en person kan finne på å skrive noe som andre ikke føler seg enige om i det hele tatt. Jeg føler det er heller enkelte setninger som jeg er enig i eller helt uenig i, i de forskjellige trådene. Kunne dere skrevet et innlegg i en avis om dette temaet? Når blir det greit å skrive om det, slik at alle ser det?! Det kan sikkert gå årevis, men det kan jo gå kortere tid om det skjer mer i samfunnet som er verre enn det Breivik gjorde? Kanskje endrer vi meningen om ting, iforhold til å være betatt av Anders når/om han får utgitt bok? Flere vil at han skal glemmes, men er innom denne tråden alikevel, kan noen forklare meg hvofor? Det finnes sikkert masse spørsmål der ute som kan få frem hvordan vi egentlig ser på han? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2013 #73 Skrevet 25. februar 2013 Hva han er eller ikke, det er fortsatt folk som er betatt av han. Vi kan diskutere det, men kanskje heller i en annen tråd? Hva gjør akkurat dere som leser betatt eller forelsket i han? Kan du plukke frem ting som er spesielt ved han mot andre menneske, eller er det ting som du ser etter når det gjelder en å dele livet sitt med? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
Rainbow Skrevet 25. februar 2013 #74 Skrevet 25. februar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod
Gjest Kaxxy Skrevet 25. februar 2013 #75 Skrevet 25. februar 2013 Her tror jeg vi må skille mellom å være fysisk tiltrukket av ham og å være tiltrukket av meningene hans. Tror ikke noen i sine fulle fem vil være tiltrukket av handlingene, derfor lar jeg dem ligge. Jeg forstår at noen kvinner føler seg tiltrukket av ham, helt fysisk. Han har ikke noe stygg utseende, ikke noe usedvanlig pen heller, men fult mulig at noen kvinner finner ham tiltrekkende. Hadde han levd et vanlig liv, ville han sikkert ha kjærester og alt. Derfor er det underlig for meg når noen kommer og fordømmer kvinner som liker Breiviks utseende. Langt flere, vil jeg tro, er tiltrukket av hans meninger og deler noen av synspunktene hans. Om farene for landet som masseinnvandring og islamisering utgjør og at Ap har mye av ansvaret for dette. Disse meningene er helt legitime i et demokratisk land med ytringsfrihet som Norge hevder å være. Men det er noe helt annet hvis noen støtter Breiviks handlinger. Dette er farlig. 1
robotkalle Skrevet 25. februar 2013 #76 Skrevet 25. februar 2013 høyreorienterte liker breivik, venstrevridde liker che. che drepte mange for politikk, men blir trykt på tskjorter og capser, legitimt å like han fordi han var kommunist ja.. Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6 Det er faktisk et veldig, veldig godt poeng. Jeg kunne ikke tenke meg en Breivik-T-skjorte, fordi nasjonalisme er ekkelt og fordummende. Groupthink i det hele tatt er for neandertalere. Men det er fascinerende og ekkelt å se hvordan che-T-skjorter er helt streit. Hva er det neste, FARC tees? 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #77 Skrevet 26. februar 2013 Det er faktisk et veldig, veldig godt poeng. Jeg kunne ikke tenke meg en Breivik-T-skjorte, fordi nasjonalisme er ekkelt og fordummende. Groupthink i det hele tatt er for neandertalere. Men det er fascinerende og ekkelt å se hvordan che-T-skjorter er helt streit. Hva er det neste, FARC tees? Hvem hadde egentlig gått med T-skjorte med Breivik på om sommeren, hva med heller om vinteren? Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #78 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er mann og er tiltrukket av han. Fysisk altså. Har ingen interesse for han, jeg syns bare at han er utrolig kjekk. Er jeg da syk i hodet? Burde jeg blitt innlagt? Nei. Har lest gjennom hele dette emnet og jeg blir rett og slett provosert og småkvalm av oppførselen til enkelte her. Å kalle noen gal for at de er fysisk tiltrukket eller har en interesse for Breivik er stygt gjort. Bare fordi en person er gal gjør ikke det automatisk personen stygg utseendemessig. Tenk dere om før dere skriver. Anonym poster: 5208d3fe40132799b7f8268f2688ed0e 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #79 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er mann og er tiltrukket av han. Fysisk altså. Har ingen interesse for han, jeg syns bare at han er utrolig kjekk. Er jeg da syk i hodet? Burde jeg blitt innlagt? Nei. Har lest gjennom hele dette emnet og jeg blir rett og slett provosert og småkvalm av oppførselen til enkelte her. Å kalle noen gal for at de er fysisk tiltrukket eller har en interesse for Breivik er stygt gjort. Bare fordi en person er gal gjør ikke det automatisk personen stygg utseendemessig. Tenk dere om før dere skriver. Anonym poster: 5208d3fe40132799b7f8268f2688ed0e Jeg leser mesteparten av innleggene, men klarer å tenke mer på de som kommer med noe saklig eller som klarer å holde seg til nettopp, det å være tiltrukket av/betatt av Anders. Vi er flere som har det slik, godt at du kommer å skriver om det som mann! Synes det er så flott alle dere som har skrevet her på denne tråden og lagt ut om sine følelser og tanker, dere er alle gode mennesker! Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e 2
waco Skrevet 26. februar 2013 #80 Skrevet 26. februar 2013 Er man egentlig så godt menneske når man hyller en straffelysten samfunnsrefser som breivik? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå