AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #41 Skrevet 21. februar 2013 Jeg tar meg selv stadig i å søke på bilder av han bare for å se om det er noe nytt... ikke at det noen gang er det Lurer alltid på hvordan han virkelig ser ut uten klær. Ser ikke noe gale i å fantasere om han så lenge en er klar over det bare er en fantasi. Anonym poster: 632eca51902df92ba95823edcab76b5e Om noen hadde sett søkeloggen min så hadde de sikkert ikke trodd at det var mulig. Jeg er en som ingen kan tenke seg at søker så mye om Breivik hver dag. Det er så godt å høre at du også søker på nettet etter han! Har du gjort det hele tiden, fra Juli 2011, eller er det nå som det ikke er noe om han, bare litt på nettet. Hadde vært deilig å se han uten klær ja! Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #42 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har vel vert ganske på han siden rettssaken begynte i hvertfall Var lite interesse hos meg før, han var jo der, men ikke så intenst som det har blitt. Nå går det litt opp og ned hvor mye jeg tenker på han, men han er der alltid. Er bare så lei de samme gamle bildene =/ Hvordan vil du karakterisere deg som type da siden du mener ingen ville trodd at du likte å søke på Breivik? Er det slik at du aldri snakker om han med andre? Anonym poster: 632eca51902df92ba95823edcab76b5e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #43 Skrevet 21. februar 2013 Jeg har vel vert ganske på han siden rettssaken begynte i hvertfall Var lite interesse hos meg før, han var jo der, men ikke så intenst som det har blitt. Nå går det litt opp og ned hvor mye jeg tenker på han, men han er der alltid. Er bare så lei de samme gamle bildene =/ Hvordan vil du karakterisere deg som type da siden du mener ingen ville trodd at du likte å søke på Breivik? Er det slik at du aldri snakker om han med andre? Anonym poster: 632eca51902df92ba95823edcab76b5e Jeg er en sjenert jente, som ikke snakker noe om at jeg er betatt eller har slike fantasier om han og meg. Jeg er 28år og har ikke gjort noe ulovlig eller noe som kan sette mitt liv i fare. Vanskelig å beskrive meg selv egentlig, men tenker folk hadde bare smilt om jeg hadde sakt hva for tanker jeg har om Anders, jeg sier mye rare ting, som folk bare ler bort eller ikke tar alvorlig. Har du snakket med noen om hvordan du tenker på Anders, og at du søker etter han på nett? Skulle gjerne ha bare sittet i samme rom som han en dag, høre på hva han sier og tatt på han, holdt han i hånden... Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #44 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Blir redd jeg. dette er en stor grunn til å forbli singel. for dere som i hele tatt finner noe bra med en sånn person. det forklarer liksom hvorfor verden er fucka. dere er en del av årsaken til at verden er så stygg som den er. Personer som sender brev osv til disse typen innsatte regner jeg med går mest til psyokolog, eventuelt burde. for hva i alle dager er tilltrekende med en fyr som dreper... Er det den følelsen av at han blir liksom en type gud i deres syn? siden han bestemmer hvem som skal leve og ikke,. ? Eller er dere skadet fra barndommen , omsorgsvikt, mangel på kjærlighet osv.. for noe galt må det være. ikke kom å si noe annet. Anonym poster: 1a1df0210b17b413970e1341afafb85c Endret 22. februar 2013 av Rainbow81 7
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #45 Skrevet 21. februar 2013 jeg sendte bursdagshilsen før 13. februar og la ved et sexy bilde av meg selv. navn, men ingen returadresse. skrev t jeg skal sende han et langt brev senere, med returadresse. for jeg skal se om jeg finner på noe lurt, vil ha svar fra han, men vil ikke ligge hos PST og lignende. Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6 1
Alina X Skrevet 21. februar 2013 #46 Skrevet 21. februar 2013 Hva er det med jenter som fantaserer om gale massedrapsmenn ? Jeg antar at dere er ganske sosialt handikappede og ensomme. Motbydelig. :-( Jeg er enig med deg, finner fyren motbydelig, både pga hans utseende og hans handlinger, MEN så vet man jo at enkelte tiltrekkes av det som er litt farlig, litt forbudt. Mange innsatte mordere som mottar frierbrev og lignende, og man kan jo spørre seg hva som er galt med disse kvinnene. Jeg tror man må innse at folk er forskjellige, at noen tiltrekkes av faktorer som farlig/spennende/nytt enn det som virkelig gjelder(personlighet,utseende,handlinger). Dette gjelder ikke bare denne problematikken, men feks vanlige unggutter og jenter som plutselig konverterer til islam og blir religiøse radikale fordi det er nytt,spennende og farlig. Eller de som blir ihuga konspirasjonsteoretikere og som snakker om væpna revolusjon. Jeg tror det er en slags psykologisk greie som noen tiltrekkes av, men jeg mener ikke at folk skal skamme seg over tankene, men heller skamme seg over det hvis de STØTTER han. Det er litt som med forbudte tanker at du kanskje står på togst og tenker "hva skjer hvis jeg dytter hun jenta foran toget?" eller at du sitter på en fullstappa buss og tenker "hva skjer om jeg reiser meg opp nå og skriker høyt"? det er litt sånne rare tanker som mukker i oss, men man gjør jo ikke noe mer enn å tenke på det. Akkurat som noen har sikkert tenkt at de var på Utøya, reddet masse liv og tok Breivik..betyr ikke at de håner ofrene eller VILLE være på utøya, men det er psykologiske påvirkninger og tanker som kan være vanskelige å forstå. Det er som med pedofile, ja. man kan si "du er gal" hvis en mann TENKER på å ha sex med barn, men er det ikke bedre at han kan motta hjelp mot tankene enn å bli snudd ryggen til?Noe som da kan føre til at han faktisk HAR sex med et barn enn å få hjelp av psykolog?Man må tørre å ta tak i slike ekstreme tabuer, og ikke dysse det ned, men la folk få mulighet til å prate ut uten at de skal bli dømt som mislykka misfostre. 4
AnonymBruker 42 Skrevet 21. februar 2013 #47 Skrevet 21. februar 2013 Hva er det med jenter som fantaserer om gale massedrapsmenn ? Jeg antar at dere er ganske sosialt handikappede og ensomme. Motbydelig. :-( Han er "kjendis"... Ikke noe nytt her :D 1
OneLove Skrevet 21. februar 2013 #48 Skrevet 21. februar 2013 Jeg er ikke kvinne, men eneste fantasien jeg har hatt om han er at han har blitt løslatt fra fengselet og jeg har han i siktet med sniper-rifla. Denne tråden gjorde meg faktisk fysisk kvalm, og det er første gang det har skjedd. 7
Alina X Skrevet 21. februar 2013 #49 Skrevet 21. februar 2013 Jeg er ikke kvinne, men eneste fantasien jeg har hatt om han er at han har blitt løslatt fra fengselet og jeg har han i siktet med sniper-rifla. Denne tråden gjorde meg faktisk fysisk kvalm, og det er første gang det har skjedd. hmmm du blir kvalm av å lese om noen skadeskutte kvinners fantasier?kan ikke ha sett mye i livet ditt du. 1
OneLove Skrevet 21. februar 2013 #50 Skrevet 21. februar 2013 hmmm du blir kvalm av å lese om noen skadeskutte kvinners fantasier?kan ikke ha sett mye i livet ditt du. Jo, jeg har sett mye og lest mye om dette. Heldigvis har det ikke gjort meg apatatisk av den grunn. Synd at du har blitt det.
Alina X Skrevet 21. februar 2013 #51 Skrevet 21. februar 2013 Jo, jeg har sett mye og lest mye om dette. Heldigvis har det ikke gjort meg apatatisk av den grunn. Synd at du har blitt det. Jeg synes nok det er verre å høre om folk som sulter til døde, blir voldtatt i krig, barn som blir ofre for incest og så mye annet enn at et par smågale kvinner vil sende brev.
Ellevill Skrevet 21. februar 2013 #52 Skrevet 21. februar 2013 Denne tråden gjorde meg faktisk fysisk kvalm, og det er første gang det har skjedd. Enig! Motbydelig tråd og motbydelige damer med helt klart svekkede sjelsevner, lavere intelligens og sosiale mangler. 7
OneLove Skrevet 21. februar 2013 #53 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Jeg synes nok det er verre å høre om folk som sulter til døde, blir voldtatt i krig, barn som blir ofre for incest og så mye annet enn at et par smågale kvinner vil sende brev. Egentlig ikke. Ved å gi han brev er man på å opprettholde motivasjonen til en massemorder og muligens videreføre gener til en gal massemorder. Endret 21. februar 2013 av OneLove 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #54 Skrevet 22. februar 2013 Fullt lovlig å ikke lese innleggene, når du leser hva tråden handler om. Ingen som tvinger dere! Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #55 Skrevet 22. februar 2013 (endret) Blir redd jeg. dette er en stor grunn til å forbli singel. for dere som i hele tatt finner noe bra med en sånn person. det forklarer liksom hvorfor verden er fucka. dere er en del av årsaken til at verden er så stygg som den er. Personer som sender brev osv til disse typen innsatte regner jeg med går mest til psyokolog, eventuelt burde. for hva i alle dager er tilltrekende med en fyr som dreper... Er det den følelsen av at han blir liksom en type gud i deres syn? siden han bestemmer hvem som skal leve og ikke,. ? Eller er dere skadet fra barndommen , omsorgsvikt, mangel på kjærlighet osv.. for noe galt må det være. ikke kom å si noe annet. Anonym poster: 1a1df0210b17b413970e1341afafb85c Gå til psykolog for å sende et brev? Det er ikke kjærlighetsbrev eller snakk om støtte. Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e Endret 22. februar 2013 av Rainbow81 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #56 Skrevet 22. februar 2013 Jeg bare lurer.. Jenter som blir tiltrukket av Breivik (og andre slike onde mennesker), har de det godt med seg i livet ellers, eller er dette jenter som sliter med noe? Kan ikke se for meg at jenter med god selvfølelse og et godt liv tiltrekkes av menn som har gjort slike handlinger. ? Anonym poster: fd7350998819036eabedaeae00516223 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #57 Skrevet 22. februar 2013 Jeg bare lurer.. Jenter som blir tiltrukket av Breivik (og andre slike onde mennesker), har de det godt med seg i livet ellers, eller er dette jenter som sliter med noe? Kan ikke se for meg at jenter med god selvfølelse og et godt liv tiltrekkes av menn som har gjort slike handlinger. ? Anonym poster: fd7350998819036eabedaeae00516223 Det er like mange svar på det som mennesker som er betatt av han. Det er ikke noe fasitsvar på det, tror jeg. Og det er så mange som ikke legger ut svar her på denne tråden da du ser hva folk oppover i denne tråden skriver! Anonym poster: 965564f2edbb7fcc63765148beddf91e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #58 Skrevet 22. februar 2013 Jeg bare lurer.. Jenter som blir tiltrukket av Breivik (og andre slike onde mennesker), har de det godt med seg i livet ellers, eller er dette jenter som sliter med noe? Kan ikke se for meg at jenter med god selvfølelse og et godt liv tiltrekkes av menn som har gjort slike handlinger. ? Anonym poster: fd7350998819036eabedaeae00516223 eier leilighet, høyt utdannet kjæreste, mye penger, kun 5 og 6 på videregående, mange venner. Deler synet om islamiseringen med Breivik, vet at han har helt riktig og er absolutt tilregnelig. Det er et pluss at han er kjekk også. Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6 3
OneLove Skrevet 22. februar 2013 #59 Skrevet 22. februar 2013 Det tipper jeg Brevik sa om seg selv på nettet også. 4
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #60 Skrevet 22. februar 2013 Det tipper jeg Brevik sa om seg selv på nettet også. høyreorienterte liker breivik, venstrevridde liker che. che drepte mange for politikk, men blir trykt på tskjorter og capser, legitimt å like han fordi han var kommunist ja.. Anonym poster: 690bf5b725c9f07385787be46d9d1fc6 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå