Gjest eistein Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 dette handler om å få seg kjæreste. det er noe som har plaget meg helt siden tenårene og nesten fører meg inn i depresjon. jeg skal først fortelle om min situsjon. jeg er gammel jomfru, ukysset og udatet. jeg har høyere utdnning og tjener bra. jeg er 1,70 høy og ikke overvektig. har trent flere år med personlig trener og har litt muskler. jeg har ikke uren hud med kviser og fregner, men jeg har mørkerødt hår. om sommeren blir det blondt på grunn av sola. har hørt flere ganger av kompiser at søstra og kusina mi er pene. de sier det for å gjøre meg forbanna. når jeg spør venner hva som er galt med meg sier de at jeg ser helt normal ut og er en gjennomsnittlig 7'er. så det som plager meg er at de jentene jeg synes er pene tydligvis ikke synes jeg er pen i det hele tatt. hver gang jeg prøver å at kontakt med pene jenter blir jeg avvist kaldt. en jente gjorde meg til latter da jeg sendte en hyggelig mld til henne. en jente kom med en ussel kommentar da jeg spurte henne et spørsmål. og en pen jente i rullestol bare rullet vekk etter 2min fra leseslen da jeg prøvde å ta kontkt i frikvarteret. jeg har mange flere eksempler opp gjennom årene. jeg prøver å være så hyggelig jeg kan hver gang. jeg sier hei, unnskyld men kan jeg sitte her. stiller hyggelige spørsmål og er interessert. kna det være at jeg er så stygg at jenter avviser meg før jeg blir kjent. om utseende teller lite hva kna det da være. har forresten hørt at mnge som blir forelsket ikke syns partneren var noe pen i utgangspunktet.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 beklager skriveleifer. dårlig tastatur.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Det er nok oppførselen og holdningene dine som er turnoff. Reaksjonsmønster, alt sånn. Ting du ikke ser selv.
Ellie Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Aiai, høres ut som du har gått på noen smeller og rett og slett vært uheldig når det kommer til forhold! Gi ikke opp håpet, det finnes noen for alle, også deg. Høres ikke ut som du gjør noe galt i forhold til hva du har fortalt her, men kanskje du vil lese deg gjennom sjekketriks/flørting på nettsteder,du finner mange gode tips! ;-) Kanskje du virker litt for usikker? Du skal ha falt av hesten 100 ganger før du kan ri skikkelig :-)
dobri123 Skrevet 28. januar 2013 #5 Skrevet 28. januar 2013 Er nok ikke fordi du er stygg! Du er sikkert en kjekk fyr, men du har bare ikke funnet den rette Ikke gi opp, bare fortsett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå