Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville ikke la det stå for lenge pga personlige detaljer ;)

Endret av Maisie
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du korta det ned? har ikke tid til å lese alt.

• Liker 5
Skrevet

Det her ble alt for langt ja.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg leste faktisk hele, men det var så mye tekst at jeg tror jeg gikk glipp av poenget :P

Skrevet (endret)

Å, søtt :hjerte: Likte å lese langt. Var litt koselig :popcorn:

Spør han rett ut neste gang

Endret av AnneBonny
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gitt en real sjanse til han som ikke har vært utro mot deg og fucket det opp!

Anonym poster: 14479eb50093cd4ed10c8a783670fcf0

• Liker 3
Skrevet

Dette er gurimalla langt men synes ikke du burde korte det ned. Hvis eksen din roter med andre her og nå, hadde jeg hoppet over han kjemi duden med det samme han havnet i stua mi.

Skrevet

Jeg fant ut at den store kjærligheten min var år, måneder, dager, timer og minutter med møkk og lang tid. Krangling, bullshit og helvette rustning. Hadde aldri trodd at jeg skulle stå her etter all tiden og snart være nyforlovet med en annen mann som jeg elsker med ro og fred i hele hjertet. Eksen min var utro i 1år før jeg fikk vite det og løftet ikke en finger, ble bare voldelig av seg etter utroskapet, kastet møbler og mente at det var min feil. Var helt åndsvakt knust i tiden etter og trengte psykolog i to år. Synes du er heldig som har to mennesker som bryr seg så veldig mye om deg og som behandler deg så pent. Det føles kanskje ikke sånn midt opp i det, skal ikke undervurdere situasjonen rundt utroskap og forhold som er så vondt en god stund etter. Men når det gjelder de to, har du et luksusproblem ts. :klem:

Du kan enten snakke med dem begge og se om noen tråder løser seg opp, eller reise til studiene og ta deg tid til å tenke på andre ting, ikke være med noen av dem og litt mer på din egen hånd. Lykketil :blush:

Skrevet (endret)

Kunne du korta det ned? har ikke tid til å lese alt.

Det her ble alt for langt ja.

Jeg leste faktisk hele, men det var så mye tekst at jeg tror jeg gikk glipp av poenget :P

Så jo at det var langt før jeg sendte det inn. Det ville minske svar og lesere, helt greit i denne omgang ;)

Å, søtt :hjerte: Likte å lese langt. Var litt koselig :popcorn:

Takk for at du sier det! Å skrive det ned hjalp utrolig mye:)

Endret av Maisie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...