Petalouda Skrevet 30. januar 2013 #21 Skrevet 30. januar 2013 (endret) http://g.api.no/obscura/API/image/r1/escenic/698x698r/1340603818/archive/04384/2306-gunnersen-sem_4384773a.jpg se for en fantastisk skjønn bukett - markblomster har ikke slått meg i det hele tatt .. det var nydelig Endret 2. februar 2013 av ninuska_ 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #22 Skrevet 30. januar 2013 Men helledussen, er de gamle nok til å gifte seg?? De ser så unge og uskyldige ut! Forresten nydelig med naturlig hår, lite sminke og superfresh - virkelig fint par! Nydelig med hans grå dress og markblomster. Anonym poster: b4feddb66172f66c19ad0932175f7425 1
Gjest navnelapp Skrevet 30. januar 2013 #23 Skrevet 30. januar 2013 Det trikset med lange stilkar er smart, då strekker buketten seg utan å vere dropeforma. Eg hadde nokre revehalar i min som også ga den litt lengde, sjølv om sjølve buketten i utgangspunktet hadde ei rund form.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2013 #24 Skrevet 30. januar 2013 Ikke sant. Og det er kanskje litt utenfor trådens tema, men jeg skjønner ikke hvorfor folk fex velger forskjellig farge på mannens corsage og kvinnens brudebukett, og gjerne har vi enda en "tilnærmet lik" farge på mannens skjorte/slips .. bare en vill gjetning, men kanskje folk rett og slett ikke bryr seg så mye og er mer opptatt av å bruke tiden før bryllupet på hverandre enn å stresse over at alle ubetydelige små detaljer skal være perfekte i et arrangement som varer noen timer? Anonym poster: 731529c6b5ef851691f77b99f46ceba1 6
Gjest kiara_pusen Skrevet 30. januar 2013 #25 Skrevet 30. januar 2013 Ja, jeg kan sitte lenge og more meg over bryllupsbilder på ta.no... Men du fikk meg til å tenke på noe, jeg er ganske liten så er nok greit å ikke ha så alt for stor bukett. Skal ikke ordne den selv så får gi beskjed til samboeren :-) Uff er du også en lokal brud.... Det er veldig mye spesielt på mandagene når helgend brudebilder offentliggjøre. Så mye spesielt at jeg har laget en liste i hodet mitt over ting som ikke er ok.
Gjest kiara_pusen Skrevet 30. januar 2013 #26 Skrevet 30. januar 2013 (endret) Jeg sier ikke mindre pene ting om andre bruder på bryllupsdagen. Dette er utgangspunktet for tråden min... http://www.frognerfoto.no/ Uff har ikke lyst til å ha bilder av oss i avisen slik at noen kan kommentere på KG hvordan jeg ser ut og hvilke valg jeg har tatt. Endret 30. januar 2013 av kiara_pusen
Evie Skrevet 30. januar 2013 #27 Skrevet 30. januar 2013 Skal dere bruke den fotografen? Syns jo bildene blir bra men man bør nok passe på detaljer som ting i bakgrunnen, hår, holdning, hvordan kjolen ligger osv.selv... 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 30. januar 2013 #28 Skrevet 30. januar 2013 Nope. Kunne ikke falt meg inn etter å ha sett igjennom alt. Jeg er for opptatt av de små detaljene, så det hadde aldri fungert. :S Vi skal faktisk bruke denne fotografen; http://viknefoto.no/2011/11/22/bryllupsfotografering-noe-a-satse-pa/ Han er jo ikke bryllupsfotograf, men vi har uansett mye mer tro på han enn eksempelet over. Han skal følge oss og våre gjester hele dagen, så noen blinkskudd må det bli. Dessuten føler jeg det er bra at jeg ikke vet hvordan bryllupsbilder han tar, siden det for meg avler usikkerhet og tvil. Er vi ikke fornøyd har vi snakket med Styrk Fjærtoft om at han tar de offisielle bildene like etterpå. Så jeg er spent, men veldig positiv. Allierer meg med noen som passer på kjolen etc og er meget opptatt av holdningen for min egen del. Fotograf ol dere skal bruke?
ninuska_ Skrevet 2. februar 2013 #29 Skrevet 2. februar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå