Gå til innhold

MENN: Hvordan endte du opp på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Gjest likeeverything
Skrevet

:biggrin:

Litt interessant å vite hva som førte dere hit...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man googler rare ting og dumper innom de rareste steder, og plutselig er man registrert på en nettside primært for kvinner.

• Liker 3
Skrevet

Søkte på relasjoner mellom kvinner/menn på nettet og dette forumet "poppa" opp

blant de øverste treffene.....(og det er jo gud vet hvor mange tråder om dette her inne)

Jeg hadde bare ett ønske om å lære/sette meg mer inn i kvinners syn/meninger om

ulike ting.....og dette virket som ett godt utgangspunkt.

Men, disse dager så fjaser jeg mest rundt her inne da.....:ler:

• Liker 3
Gjest likeeverything
Skrevet

Man googler rare ting og dumper innom de rareste steder, og plutselig er man registrert på en nettside primært for kvinner.

:fnise:

Det er greit, det. Vi trenger dessutten synspunkter fra dere menn :)

Gjest Summers
Skrevet

Google og alite å gjøre på pga influensa.

Skrevet

Uansett hva jeg googlet så endte jeg opp her, og jeg syns det var forfriskende med et forum uten så mange fjortisgutter. Så da fant jeg ut at jeg like gjerne kunne lage meg bruker her :herremann:

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

Tja, ville på et forum med annen demografi enn det jeg vanligvis henger på.

Skrevet (endret)

http://www.dagbladet...nch/?1359068400

;)

Endret av ~white lady~
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har sett den vitsen før...men jeg tar den ikke...mulig jeg er dum eller mangler humor :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett den vitsen før...men jeg tar den ikke...mulig jeg er dum eller mangler humor :plystre:

Hehe, viser bare hvor godt brukt kvinneguiden er :P De sender jo tilogmed reklame på tv!

Det er jo sånn når man googler; før eller senere havner man på kg :P

• Liker 2
Skrevet

Det er vel en årsak av at jeg har hatt en genuint interesse av å hjelpe andre med spørsmål relatert til skole, studier og økonomi, så da kom det naturlig at jeg opprettet en bruker (noen klarte å ta over min forrige bruker riktignok :glare:). Derfor har vel muligens 80% av innleggene mine vært innenfor den kategorien.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er et bredere spekter av diskusjonstråder på internett enn det jeg har sett på andre norskspråklige fora.

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er det beste forumet på internett.

• Liker 2
Skrevet

Samme historie :)

Skrevet

Det jenteforumet jeg var på døde, men før det døde ble jeg fortalt at dette var det nye stedet å loke rundt på

Skrevet

Noen på diskusjon.no linket en trolletråd på samlivsforumet. Det var ganske god underholdning (jada, kjedelig liv), så jeg bare ble her for å lese alle de andre trolletrådene. Men jeg visste om forumet før det og da. Det kommer ofte på topptreffene på google.

Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg lurte på hvordan jeg kunne bygge min egen hjemmelagde rakett og skyte den opp til Mars, og endte opp her. Noe sånt.

• Liker 1
Skrevet

Blame it on the google. Denne hersens "kvinneguiden" dukket jo opp nesten uansett hva man googlet av litt mer konkrete spørsmål. Så til slutt lagde man en bruker også kom det selvsagt en dag man kjedet seg også begynte prokrastineringen. Hjelpes....

Gjest Snoken-
Skrevet

:biggrin:

Litt interessant å vite hva som førte dere hit...

Har visst om dette forumet siden 2003-04. Jeg hørte om KG da folk gjorde narr av flere av trådene her inne på andre forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...