Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere erfaringer med å legge ut "ønskes kjøpt" annonser på finn.no? Er på jakt etter brukte babyklær og vogn, og synes det er lettest om jeg blir kontaktet enn at jeg må bruke tid på å gå igjennom veldig mange og veldig rotete annonser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen av dere erfaringer med å legge ut "ønskes kjøpt" annonser på finn.no? Er på jakt etter brukte babyklær og vogn, og synes det er lettest om jeg blir kontaktet enn at jeg må bruke tid på å gå igjennom veldig mange og veldig rotete annonser.

Ja, men du må jo tenke på hva som faktisk funker. Er det noen som gidder lese "ønskes kjøpt" på sånne småting da? Stort sett er det nok kjøper som må gjøre jobben, siden denne får spart penger.

• Liker 1
Skrevet

Hva slags klær er du ute etter? Spesifikk vogn? Syns ikke det er SÅ tidkrevende å lete gjennom annonser, jeg.

Anonym poster: eb1505a01edcb8392cac3fa633156bde

• Liker 1
Skrevet

Dessuten, SØK, ikke les alle annonser. Hvis du er ute etter spesifikk vogn, sett opp autosøk så får du epost når noen legger slik ut for salg.

Skrevet

Jeg har oppleved flere ganger nå å sende masse Mail til folk med annonser, så er det gitt bort.... Og ja jeg tenker over om folk gidder å gå inn å se på "ønskes kjøpt", det er derfor jeg spør i et håp om å gjøre det litt enklere for meg selv ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...