Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om noen uker skal jeg bo på et hotell i byen der flørten min bor. Jeg drar for sammen med ei venninne, men hun er åpen for at jeg tar han med på hotellrommet vårt. Han har flørtet en del med meg (gitt komplimenter, befølt, generelt veldig "go'" i noen måneder nå, men da i sammenhenger der det har vært andre til stede også. Vi har ikke vært på date bare vi to. Vi hadde en halvveis middagsdate hjemme hos meg, men den ødela jobben hans for. Synes dere jeg kan be ham på hotellrommet, eller blir det litt for "søkt"? Er det hyggelig at jeg spør uansett om det passer eller ikke?

Det er forresten litt størrelse på rommet jeg skal bo på, ikke bare en seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg hørtes det der litt ut som en booty call.

Skrevet

For meg hørtes det der litt ut som en booty call.

Nemlig. For å formulere meg litt annerledes da, hvordan kan jeg formulere en melding til ham slik at det ikke virker som en booty call? At jeg vil møte ham, ikke nødvendigvis fordi jeg tenker å ha meg med ham. Greia er nemlig den at vi bor i hver vår by, han er mye på reise med jobben og har generelt en travel hverdag. Han jobber også de dagene jeg er i byen hans, regner med at det passer best etter jobben en kveld, men jeg personlig er også åpen for å møte ham på dagtid. Han er en "kjent" personlighet der han bor, så vi vil helst ikke møtes offentlig ennå for å unngå rykter og spekulasjoner.

Gjest Cuntzilla
Skrevet (endret)

Hvis du skal til samme by så er det vel naturlig å spørre om han vil møtes ute et sted, ta en kaffe, øl, matbit osv?

Vanlige hotellrom er bare laget for soving og puling, det er ikke et vanlig sted å invitere folk til å henge ut. Han vil tenke at du byr på sex. Noe som jo selvsagt er lov, og DA er det helt naturlig å sende den type invitasjon.

Edit: Så nå at det ikke var aktuelt å gå ut offentlig. Er han gift eller noe? Det vil jo alltid være noen skjulte steder i en by, dette vet han bedre enn deg. Hotellbaren/restauranten kan være en idé, hvis det er en standard kjedelig hotellbar så er det kun hotellgjester som går der og ingen lokale ryktespredere.

Endret av Cuntzilla
Skrevet

Hvis han ikke vil møtes offentlig, så kan du jo invitere ham tidlig på kvelden? Gjerne også mens venninna di er der også?

Skrevet

Hvis du skal til samme by så er det vel naturlig å spørre om han vil møtes ute et sted, ta en kaffe, øl, matbit osv?

Vanlige hotellrom er bare laget for soving og puling, det er ikke et vanlig sted å invitere folk til å henge ut. Han vil tenke at du byr på sex. Noe som jo selvsagt er lov, og DA er det helt naturlig å sende den type invitasjon.

"Hotellrom" er kanskje ikke riktig ord å bruke. Hoteller bruker "suite" selv...

Å møtes i suiten tenker jeg egentlig å bruke som en "metafor" for om han vil møte meg under fire øyne. Om han foreslår et annet sted, er det helt greit for meg. Er han klar for sex (han har virket klar en stund, men anledningen har ikke bydd seg) er det ikke meg i mot, men det er ikke det jeg først og fremst er ute etter. Så jeg lurer vel i grunn på hvordan jeg kan få uttrykt dette for ham.

Oppsummering; Jeg vil ikke få det til å fremstå som en direkte "sexinvitasjon", men heller ikke utelukke noe som helst.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Skriv noe ala vi må jo møtes når jeg er i *sett inn by*, du som kjenner byen har kanskje noen gode forslag hvis ikke så har jeg jo et hotellrom til disposisjon.

Selvsagt med egne ord og litt humor. Kanskje til og med en blunkesmiley siden du åpenbart har litt lyst til å ha sex ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes hotellrom skriker sex uansett hvordan du formulerer deg, det eneste er at du i varierende grad virker pågående eller ikke etter hvor stor plass du gir hotellrommet i meldingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...