Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute med ei god venninne igår; hun er nysingel og derfor også klar for å flørte, bli med gutter på nach og gjøre andre ting single folk gjerne gjør. Jeg derimot har samboer og var bare med fordi jeg liker stemningen og fordi jeg alltid koser meg i hennes nærvær + at det gir meg en sjanse til å snakke med folk jeg ellers aldri ville møtt.

Da vi kom til utestedet i går var det ganske fullt, så vi satt oss ned med 2 gutter som begge visste hvem var (ei anna venninne holdt på med han ene for en stund siden). Vi sitter der å snakker lenge og jeg føler virkelig ikke at jeg flørta; Vi gikk på barneskole/ungdomsskole sammen, så jeg tulla endel om det, og vi snakka om jobber og utdanning. Etter en stund må jeg på do og da følger han etter meg, griper tak i armen min og prøver å kysse meg. Når jeg da snur kinnet til, ser han bare veldig rart på meg og begynner nærmest å avhøre meg om hvorfor jeg ikke vil kysse han og at han trodde det var noe. Resten av kvelden så han surt på meg, men prøvde et par ganger til å sjekke meg opp.

Jeg blir så frustrert på sånt. Han vet jo hvem jeg er i utgangspunktet, så han burde vite at jeg har samboer. Dessuten holdt han på med venninna mi før, så bare det alene diskvalifiserer han som en mulig ONS om jeg hadde vært singel..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre igrunn jeg fordi jeg vil jo gjerne dra ut på byen selv om jeg er i et forhold, men det blir vanskelig når de jeg møter der blir fornærmet når jeg ikke vil mer enn å snakke.

Anonym poster: 60423b30e5ca5773528169529689f952

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Fulle folk er dumme, kåte og korttenkte, så mitt tips er å se dette som et engangstilfelle. Bare fordi en dust mistolka signalene dine betyr det ikke at du må slutte å gå ut på byen :)

Neste gang du drar ut på byen kan du snakke om de samme tingene og oppføre deg likt, høres nemlig helt uskyldig ut for meg. En god ide er muligens å nevne samboern i en bisetning. Det gjør det veldig klart at du ikke er ute etter klining på dass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...