Blossomgirl Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har et lite walk in closet med to gulvhyller av tre som har 4 etasjer samt et stativ jeg henger tøy på og en ganske bred og dyp hylle over døra som er fin til esker etc. Nå har jeg sortert slik at jeg har singletter og langermet gensere hengende. Jeg har også hengt en sånn som brukes til å sette sko i av plast på denne, så her har jeg litt bukser etc. I hyllene har jeg sko og litt smykker samt kurver med undertøy. Jeg har også kjøpt en sånn kjekk sak fra Ikea som ser ut som en kleshenger med mange små rundinger hengdene nedover. Her har jeg tightser og div.Er det noen som har WIC som har noen tips? Føler det blir så fort rotete! Det er jo ikke store rommet, og det er lurt å organisere klærne som vinter og sommer, ellers blir det altfor fult. Men om det er noen triks eller lure ideer på hvordan utnytte plassen, så tar jeg gjerne imot :-)
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har et lite walk in closet med to gulvhyller av tre som har 4 etasjer samt et stativ jeg henger tøy på og en ganske bred og dyp hylle over døra som er fin til esker etc. Nå har jeg sortert slik at jeg har singletter og langermet gensere hengende. Jeg har også hengt en sånn som brukes til å sette sko i av plast på denne, så her har jeg litt bukser etc. I hyllene har jeg sko og litt smykker samt kurver med undertøy. Jeg har også kjøpt en sånn kjekk sak fra Ikea som ser ut som en kleshenger med mange små rundinger hengdene nedover. Her har jeg tightser og div.Er det noen som har WIC som har noen tips? Føler det blir så fort rotete! Det er jo ikke store rommet, og det er lurt å organisere klærne som vinter og sommer, ellers blir det altfor fult. Men om det er noen triks eller lure ideer på hvordan utnytte plassen, så tar jeg gjerne imot :-) Om det blir rotete er det fordi alt ikke har en plass. Jeg klarer ikke helt å se for meg løsningen, men de to gulvhyllene med fire hyller må bety at hver hylle er ganske høy, ikke sant? Da blir det, i alle fall for meg, fort vanskelig -stabler jeg ting velter de, etc.. Pluss en får plass til mye mindre ting der. Så; flere hyller med mindre avstand mellom? Også: om hyllene er dype så kunne du kanskje fått plass til to stabler (en bak den andre) om du kjøpte inn noen skuffer eller hyller som kan trekkes ut? Eller lagre sommerklær bakerst om vinteren og omvendt? Jeg hadde (har flyttet fra wic-en min! ) brede skuffer. En med singlet/t-skjorter (en stabel med hver). En til gensrer (to stabler, har utroolig mange). To til bukser (men jeg ville valgt å la de henge neste gang - en slik bukseheng-sak er hendig.) Og hylle oppunder taket til koffert/dyne/julepynt/div skrot jeg antagelig heller burde kastet. Alt annet hadde jeg hengende. Jeg sorterte etter bruk og lengde - Jakker, gensre, bluser, hverdagskjoler, skjørt, så finkjoler og jakker i en borthjemt krok. Gav mening for meg og jeg rotet det ikke sammen.. Anonym poster: 0f125ffd0bf2fed02ceec0d2d10d408d
padlejenta Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Gå inn på elfa.no der er det mange flotte løsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå