AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hei, Jeg og eksen var ikke sammen så veldig lenge, ca et halvt år. Etter bruddet har vi på mange måter fortsatt å holde sammen. Vi møtes flere ganger i uka, er ute på ting sammen, bryr oss veldig om hverandre og det er også fysisk. Jeg er en person som bruker ekstremt lang til på å bli komfortabel rundt andre, og å kunne være helt meg selv. Med eksen så føler jeg ting bare blir bedre og bedre, og jeg vet egentlig ikke hva vi holder på med. Tingen er at det går mer og mer opp for meg at jeg elsker henne, følte det når vi var sammen og men da var det for tidlig å si det. For hver lille fine ting som er mellom oss blir følelsene og denne kjærligheten sterkere. Etter å ha kjent henne nå godt over 1 år er jeg fortsatt forelska, og jeg er lykkelig bare ved å ha henne i livet mitt, selv om vi ikke er kjærester. Er nesten skremmende hvor mye hun betyr for meg og at jeg ville gjort hva som helst for henne. Hvordan hadde du reagert om din eks som du hadde en sånt forhold til hadde sagt jeg elsker deg? Og om din eks hadde vært som meg og du fikk vite det, er jeg helt teit som i det hele tatt føler og tenker dette? Jeg tror ikke jeg skal si det, for jeg er redd for at jeg ødelegger ting mellom oss, og jeg tror ikke hun elsker meg. Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500
Gjest aam1972 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 tror du skal trå varsomt, før du sier noe til henne, det er sannsynlig at grunnen til at alt er så avslappa og greit er netopp at hun ser på deg som en venn har vert i samme situasjon selv, og sa ingenting. Bare nøyt å være rundt ham helt til det krølla seg igjen. Nå er han ute av livet mitt, og jeg har nedelig sluttet å savne ham
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #3 Skrevet 27. januar 2013 Vi holdt på lenge før vi ble sammen, uten å ha definert noe var alt så fint, enkelt og avslappa mellom oss. Så ble vi sammen og ting ble ikke så bra lenger, funka rett og slett dårlig. Nå er vi vel tilbake der vi starta på en måte. Tror nok ikke jeg skal si noe, av den grunn. Brått føler hun press igjen! TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500
Gjest aam1972 Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Høres fornuftig ut :-) Kos deg med å være nær henne
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Ja jeg får vel bare nyte det så lenge det varer, det som er vanskelig at en dag er brått helt over og jeg kommer til å være helt knust. Håper vel egentlig på at jeg en dag skal komme over henne sånn helt naurlig, selv om vi har kontakt. TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes derimot du skal ta sjansen! Den som intet våger intet vinner!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes derimot du skal ta sjansen! Den som intet våger intet vinner! Men det er ikke håp for at det blir oss to, hennes avgjørelse. Har til og med sagt at jeg fortjener å finne en som elsker meg. Uff, når man elsker noen så vil man bare si det, fordi det føles så riktig og man kan ikke noe for det... Redd for at om jeg sier det får jeg tilbake at det bare kompliserer fordi hun ikke føler det sånn :S TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500
Gjest aam1972 Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Ja jeg får vel bare nyte det så lenge det varer, det som er vanskelig at en dag er brått helt over og jeg kommer til å være helt knust. Håper vel egentlig på at jeg en dag skal komme over henne sånn helt naurlig, selv om vi har kontakt. TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500 Husk at ting endrer seg hele veien, alt kan skje: Vennskapet kan bli sterkere, hun kan "ombestemme" seg, dere kan langsomt gli fra hverandre, du kan plutselig bli forelsket i en annen, dere kan oppleve ting sammen som kan styrke vennskap / svekke det eller ødelegge det. Poenger mitt er å leve nå, elsk det som du har, vær et godt menneske rundt henne og vit at om fem år er alt anderledes.
Gjest Riskjeks Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Jeg for min del vil gi det motsatte rådet - kom deg unna. Ha en alvorlig samtale med henne først - fortell henne omtrent det du har skrevet her. Så spør du om det er noen som helst sjanse for at dere kan finne tilbake til hverandre (det kan jo kanskje virke slik, ettersom hun jo er mye sammen med deg?). Hvis det fra hennes side er helt over, så må du kutte henne ut. Ellers kaster du bort masse tid og følelser på noen som ikke gjengjelder det. Og du kommer til å bli enda mer såra jo lenger tid som går. Er hun ikke interessert, er et brudd uunngåelig, bedre å få det overstått nå enn siden. 2
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 Jeg for min del vil gi det motsatte rådet - kom deg unna. Ha en alvorlig samtale med henne først - fortell henne omtrent det du har skrevet her. Så spør du om det er noen som helst sjanse for at dere kan finne tilbake til hverandre (det kan jo kanskje virke slik, ettersom hun jo er mye sammen med deg?). Hvis det fra hennes side er helt over, så må du kutte henne ut. Ellers kaster du bort masse tid og følelser på noen som ikke gjengjelder det. Og du kommer til å bli enda mer såra jo lenger tid som går. Er hun ikke interessert, er et brudd uunngåelig, bedre å få det overstått nå enn siden. Synes dette var et godt råd!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #11 Skrevet 27. januar 2013 Veldig godt råd! Har jo helt rett. Tusen takk for svar Må jobbe med å ta det til meg og avslutte dette kaoset, før det ødelegger meg helt. TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500
-lykke- Skrevet 27. januar 2013 #12 Skrevet 27. januar 2013 Veldig godt råd! Har jo helt rett. Tusen takk for svar Må jobbe med å ta det til meg og avslutte dette kaoset, før det ødelegger meg helt. TS Anonym poster: 5c9600afcc28533fff060847ecb72500 Lykke til TS! Om det ikke blir henne, så finner du en annen som passer deg enda bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå