Gå til innhold

mannen i mitt liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva nå..? Min mann har flyttet ut...Jeg har elsket ham siden første gang jeg så ham...jeg var 13 år....har vært gift i 16 år og jeg er nå 38....og vi har 3 barn...Så hva nå? Jeg er skuffet, sint, lei eg...alt er bare kaos....nå har vi vært veldig flinke, vi har tatt hensyn til barna og vi har blitt enige om alt det praktiske på en fin måte.....jeg har tatt meg veldig sammen for å klaredet forbarnasin skyld....nå må jeg ta innover meg hva som har skjedd.....min mann hadde ikke følelser for meg lenger....ingen annen forklaring...han ville ikke mer.....i alle årene med små barn har jeg ikke gitt min mann nok oppmerksomhet....han måtte nå gjøre det som var bra for sin egen del...og tenke på seg selv...jeg er helt satt ut...han har ikke bidratt mye inn mot barna og vi har begge jobbet 100 %....men....saken er den at for meg er det kun han.....jeg kan ikke se meg selv med noen annen mann....han er mannen i mitt liv som jeg elsker over alt....sitter her og forbereder meg på ett liv alene....for meg er det bare ham...mitt livs kjærlighet.....hva tror dere? Noen andre som har opplevd det slik...men evt tatt feil? Eller tatt rett og levd alene etter skilsmisse uten å tenke på å finne en ny person å dele livet med?

Anonym poster: 3a4edda127a9cd8643139bdc15b77be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil bare gi deg en god varm klem:)

Skrevet

Dette var vondt å lese.

Du kommer igjennom dette. Med tiden blir det bedre, selv om det virker helt umulig akkurat nå.

Skrevet

Jeg foreslår at moderator foretar en sammenslåing siden Ts har startet dette emnet på minst tre forsjellige underforum.

Anonym poster: 9e9e0828082d03fe0244dfcdc4cb5676

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...