Gjest Vanja Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hei! Er det vanlig at samboer stikker av hver gang vi har en diskusjon? Samboer har ikke vært hjemme siden torsdagskveld , og har enda ikke komt hjem. Det sljer gang på gang!!
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Nei, det er ikke normalt. Anonym poster: 5ade1dcd42b4b129e6cdfad17b2ceb29 4
Gjest Vanja Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Må bare legge til at han er 32 år og at vi har en datter på snart 3 år sammen! Vanja
Masi81 Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Nei, det er ikke normalt! Hvor drar han da, og hva krangler der om? Jeg tror jeg ville fått han med til en samlivsterapeut eller lignende for å bedre kommunikasjonen dere i mellom.
Havbris Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Å stikke av er en dårlig måte å løse en konflikt på. Dra han med deg på et samlivskurs der dere kan lære å snakke sammen på en måte som unngår misforståelser. Mannen har ei datter på 3 år og bør lære seg at en stikker ikke av fra et barn selv om en er forbannet på moren. Endret 27. januar 2013 av Havbris
Gjest Funky Punk Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Å stikke ut en tur kan være positivt, for da får man klarnet tankene og man blir gjerne litt mer konstruktiv Å stikke av og bli borte flere timer og dager hadde ikke vært akseptabelt her hjemme iallefall
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2013 #8 Skrevet 27. januar 2013 Vi diskuterte rundt ang. Et bryllup som skulle være i helgen, der hele familien hans var invitert+han, men ikke meg og datteren vår. Så da spurte jeg hvorfor vi aldri blei invitert på noe,da svarte han surt at eg måtte jo skjønne at noen ting var hans og norn ting mine, så stakk han og har ikke sett han siden! Har prøvd å ringe han en gang for å spørre om han kommer hjem, men da er det bare: nei, vi snakkest senere og bare til å legge på tlf!
Gjest anonym Skrevet 27. januar 2013 #9 Skrevet 27. januar 2013 Vi diskuterte rundt ang. Et bryllup som skulle være i helgen, der hele familien hans var invitert+han, men ikke meg og datteren vår. Så da spurte jeg hvorfor vi aldri blei invitert på noe,da svarte han surt at eg måtte jo skjønne at noen ting var hans og norn ting mine, så stakk han og har ikke sett han siden! Har prøvd å ringe han en gang for å spørre om han kommer hjem, men da er det bare: nei, vi snakkest senere og bare til å legge på tlf! Ser han noen andre?
Gjest Caroline55 Skrevet 27. januar 2013 #10 Skrevet 27. januar 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå