Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det vanlig at samboer stikker av hver gang vi har en diskusjon? Samboer har ikke vært hjemme siden torsdagskveld , og har enda ikke komt hjem. Det sljer gang på gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke normalt.

Anonym poster: 5ade1dcd42b4b129e6cdfad17b2ceb29

• Liker 4
Skrevet

Må bare legge til at han er 32 år og at vi har en datter på snart 3 år sammen! Vanja

Skrevet

Nei, det er ikke normalt! Hvor drar han da, og hva krangler der om? Jeg tror jeg ville fått han med til en samlivsterapeut eller lignende for å bedre kommunikasjonen dere i mellom.

Skrevet (endret)

Å stikke av er en dårlig måte å løse en konflikt på. Dra han med deg på et samlivskurs der dere kan lære å snakke sammen på en måte som unngår misforståelser. Mannen har ei datter på 3 år og bør lære seg at en stikker ikke av fra et barn selv om en er forbannet på moren.

Endret av Havbris
Skrevet

Ingenting normalt med det, nei.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Å stikke ut en tur kan være positivt, for da får man klarnet tankene og man blir gjerne litt mer konstruktiv

Å stikke av og bli borte flere timer og dager hadde ikke vært akseptabelt her hjemme iallefall

Skrevet

Vi diskuterte rundt ang. Et bryllup som skulle være i helgen, der hele familien hans var invitert+han, men ikke meg og datteren vår. Så da spurte jeg hvorfor vi aldri blei invitert på noe,da svarte han surt at eg måtte jo skjønne at noen ting var hans og norn ting mine, så stakk han og har ikke sett han siden! Har prøvd å ringe han en gang for å spørre om han kommer hjem, men da er det bare: nei, vi snakkest senere og bare til å legge på tlf!

Skrevet

Vi diskuterte rundt ang. Et bryllup som skulle være i helgen, der hele familien hans var invitert+han, men ikke meg og datteren vår. Så da spurte jeg hvorfor vi aldri blei invitert på noe,da svarte han surt at eg måtte jo skjønne at noen ting var hans og norn ting mine, så stakk han og har ikke sett han siden! Har prøvd å ringe han en gang for å spørre om han kommer hjem, men da er det bare: nei, vi snakkest senere og bare til å legge på tlf!

Ser han noen andre?

Gjest Caroline55
Skrevet (endret)

.

Endret av Caroline55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...