Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke blå eyeliner uansett øyefarge?

Nå tenker ikke jeg type 80-talls sminket, men mer sånn som jeg så på kk.no, for å få øyene til å "poppe" mer.

Jeg har selv helt grønne øyne og er usikker på om blått vil se bra ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Blått kan se stilig ut på de fleste øyefarger egentlig, gjelder bare å finne riktig farge. Urban Decay har mye kult :)

Skrevet

Blått kan se stilig ut på de fleste øyefarger egentlig, gjelder bare å finne riktig farge. Urban Decay har mye kult :)

Takk for svar, da får jeg finne en blåfarge som ser bra ut til grønne øyne!

Skrevet

Jeg har også grønne øyne. Anbefaler mørkelilla:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også grønne øyne. Anbefaler mørkelilla:)

Da skal mørkelilla også testes! Takker =)

Gjest Raptuza
Skrevet

Oriflame Sparkle er ein flott lilla med litt skimmer som er ein av dei lilla blyantane eg har hatt som eg faktisk er fornøgd med. Brukar den heile tida og grønfargen på augo kjem veldig godt fram. Og den er smidig og lett å ta på og tona ut.

Skrevet

blå metallik fra isadora er dus og fin. Ta mere på om du vil ha sterkere farge...

eyeliner-tips.png

Skrevet

Jeg har brune øyne, og kan da egentlig bruke blå eyelinere og skygger.

Dessverre har jeg en blodåre over ene øyet som gjør at jeg ser banket ut med blåtoner.

Skrevet

Jeg kan ikke bruke blått med mye grått eller lys kald lilla i seg, ihvertfall ikke på øyeskygge. Kanskje fordi jeg har gråblå øyne og den stjeler farge fra mine egne. Jeg kan bruke turkislignende farger, men reagerer ofte på liner eller skygge med turkis. Øynene begynner å renne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...