Gjest Marthe Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er en person som lett bekymrer meg altfor mye..Jeg har nylig begynt å date en mann.. I dag skulle han hjelpe en kamerat med å pusse opp i huset hans, han visste ikke når de ville bli ferdige, men det skulle ikke bli altfor sent sa han. Vi avtalte å dra på en fest i kveld. Jeg trodde han skulle være ferdig i fem-tiden eller noe sånn og gjorde meg klar til festen rundt det. Jeg fikk et par meldinger fra han om det tok visst litt lenger tid enn antatt, men vi skulle på festen. Klokken 19 fikk jeg en melding om at det nå nærmet seg at de var ferdige. Jeg har ikke hørt noe etter dette, og det er snart fire timer siden...så noe fest blir det jo ikke, og jeg venter og venter. Blir irritert og bekymret...hvordan hadde dere reagert?
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Du burde bare dratt uten han Anonym poster: 089a0f672bc5ddaeb5b8205eb096cdf2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er en person som lett bekymrer meg altfor mye..Jeg har nylig begynt å date en mann.. I dag skulle han hjelpe en kamerat med å pusse opp i huset hans, han visste ikke når de ville bli ferdige, men det skulle ikke bli altfor sent sa han. Vi avtalte å dra på en fest i kveld. Jeg trodde han skulle være ferdig i fem-tiden eller noe sånn og gjorde meg klar til festen rundt det. Jeg fikk et par meldinger fra han om det tok visst litt lenger tid enn antatt, men vi skulle på festen. Klokken 19 fikk jeg en melding om at det nå nærmet seg at de var ferdige. Jeg har ikke hørt noe etter dette, og det er snart fire timer siden...så noe fest blir det jo ikke, og jeg venter og venter. Blir irritert og bekymret...hvordan hadde dere reagert? Jeg hadde sendt en (tydelig irritert) melding i 20-tiden og spurt hvor han ble av og hvorfor han ikke heller kunne sagt enten: 1. At dette pga ett eller annet uforutsett men viktig kom til å ta hele kvelden og at jeg dermed måtte dra uten han. 2. At han kom kl xx og hentet meg. At han valgte å bryte en avtale for å hjelpe kameraten å pusse opp noe som kunne vært gjort likegodt neste helg eller til uka ville vært rimelig uaktuelt. Anonym poster: 1bdc63a526447d9a207c8ffd9b55fcd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå