Gjest Aina Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg skal på andre date med en jeg er forelsket i neste helg. På første date kysset vi, men ikke noe mer, og nå skal jeg overnatte hos han. Ligger det i kortene at vi skal ligge sammen hvis vi ligger i samme seng? Hva bør jeg ha på meg hvis jeg ikke vil ligge med han denne gangen? Er det ok med undertøy, eller bør jeg sove i pyjamas, nattkjole eller t-skjorte? Hvor mye kan man kose, kysse og kline før han blir skuffet/sur over at jeg ikke vil ligge med han? Hva er greit å gjøre og hva er ikke greit å gjøre hvis man ikke vil ligge sammen så tidlig? Burde jeg droppe hele overnattingen når jeg ikke vil ligge med han enda?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Unnskyld meg, hvor gamle er dere ? Du bør droppe overnattingen.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Jeg skal på andre date med en jeg er forelsket i neste helg. På første date kysset vi, men ikke noe mer, og nå skal jeg overnatte hos han. Ligger det i kortene at vi skal ligge sammen hvis vi ligger i samme seng? Hva bør jeg ha på meg hvis jeg ikke vil ligge med han denne gangen? Er det ok med undertøy, eller bør jeg sove i pyjamas, nattkjole eller t-skjorte? Hvor mye kan man kose, kysse og kline før han blir skuffet/sur over at jeg ikke vil ligge med han? Hva er greit å gjøre og hva er ikke greit å gjøre hvis man ikke vil ligge sammen så tidlig? Burde jeg droppe hele overnattingen når jeg ikke vil ligge med han enda? Jeg ville ha droppet den. Overnatter ikke i samme seng med noen så tidlig og lenge før det er aktuelt med noe mer. Han kan godt få feil oppfatning av situasjonen. Anonym poster: 11ff24da7ae44b5b751aa5ebe67a057a
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Unnskyld meg, hvor gamle er dere ? Du bør droppe overnattingen. Hvorfor det?! Jeg synes du skal gå for noe pysjamaslignende, en topp og en shorts eller noe. Du kan jo være sexy selv om det ikke blir noe sex den kvelden Første overnatting med han jeg dater nå, hadde jeg på meg dette, og vi klinte, lå i skje, holdt hverandre i hendene og strøk på hverandre. Når han "prøvde seg", sa jeg bare at det var for tidlig. Og det respekterte han, og vi endte med å ligge og kose hele kvelden Anonym poster: 33c15fe3d0e61af83dda9048dcb1d574
Gjest Lille-pus Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Hvorfor det?! ...... Anonym poster: 33c15fe3d0e61af83dda9048dcb1d574 Derfor (se uthevet skrift): Og fordi jeg mistenker TS er rimelig ung (se på spørsmålene). Jeg skal på andre date med en jeg er forelsket i neste helg. På første date kysset vi, men ikke noe mer, og nå skal jeg overnatte hos han. Ligger det i kortene at vi skal ligge sammen hvis vi ligger i samme seng? Hva bør jeg ha på meg hvis jeg ikke vil ligge med han denne gangen? Er det ok med undertøy, eller bør jeg sove i pyjamas, nattkjole eller t-skjorte? Hvor mye kan man kose, kysse og kline før han blir skuffet/sur over at jeg ikke vil ligge med han? Hva er greit å gjøre og hva er ikke greit å gjøre hvis man ikke vil ligge sammen så tidlig? Burde jeg droppe hele overnattingen når jeg ikke vil ligge med han enda?
makkapakka Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 lang nattkjole og knute på den nederst! 3
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Derfor (se uthevet skrift): Og fordi jeg mistenker TS er rimelig ung (se på spørsmålene). Du er stadig nedveridgende mot såkalte unge mennesker. Unge mennesker kan vel fint kose seg på date og med overnatting uten at man er pliktig til å ha sex. Anonym poster: 33c15fe3d0e61af83dda9048dcb1d574 3
Gjest loren Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Du er stadig nedveridgende mot såkalte unge mennesker. Unge mennesker kan vel fint kose seg på date og med overnatting uten at man er pliktig til å ha sex. Anonym poster: 33c15fe3d0e61af83dda9048dcb1d574 Men burde det være nødvendig å spørre om det er OK å sove over uten å ha sex? Selvfølgelig er det OK. Generelt er det unge mennesker som tenker på den måten, etterhvert skjønner man at man å si nei til sex er noe man kan gjøre akkurat når det passer og uansett hvor langt man har kommet i evt foreplay.
Gjest Bud Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Kyskhetsbelte, så kanskje han tar tegninga...
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Men burde det være nødvendig å spørre om det er OK å sove over uten å ha sex? Selvfølgelig er det OK. Generelt er det unge mennesker som tenker på den måten, etterhvert skjønner man at man å si nei til sex er noe man kan gjøre akkurat når det passer og uansett hvor langt man har kommet i evt foreplay. Da er man et stort rasshøl. Anonym poster: 5ac5f7736072d04f7cc3be6179e16361
Gjest loren Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Da er man et stort rasshøl. Anonym poster: 5ac5f7736072d04f7cc3be6179e16361 Hvis man sier nei? Eller hvis man ikke respekterer nei'et?
Gjest Lille-pus Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Du er stadig nedveridgende mot såkalte unge mennesker. Unge mennesker kan vel fint kose seg på date og med overnatting uten at man er pliktig til å ha sex. Anonym poster: 33c15fe3d0e61af83dda9048dcb1d574 Jaha ? Kan du være grei å gjøre rede for påstanden din er du søt. Du tror ikke du er litt nærtagende og tar ting litt for personlig mot deg her ? La meg forklare litt nærmere hvorfor jeg gir den rådet jeg gir (som hun selvsagt gjør akkurat som hun vil med, som med de andre rådene hun får). Selvsagt kan unge mennesker det. De skal på sin andre date. Kjenner hun ham ? Hun sier hun ikke vil ha sex med ham, - og siden hun antageligvis er ganske ung (ingen forkleinelse til TS for det), lurer på hva slags natttøy hun da skal bruke, så er det faktisk min oppriktige mening at det lurerste hun gjør på date nr. 2 er å droppe overnattingen. Hun trenger ikke høre på noen av de rådene eller tipsene hun får av noen av oss. Så når hun spør på KåGe om ting som for de fleste faktisk er ganske normalt, noe man har kontroll på, så spør jeg ikke en AB om lov til å anbefale henne å droppe overnattingen, - akkurat som hun selv også løfter frem som en mulig løsning Edit: Merk også at hun i trådens tittel spør om nåtid han forventer sex. Ikke ett ord er nevnt om at hun ønsker å ha sex med ham. Endret 26. januar 2013 av Lille-pus 1
Gjest tia Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Jeg synes du bør droppe overnattingen. Du kan fint ha store planer om å "holde deg i skinnet", men når man først ligger der med en man er FORELSKET i, kan det være meeeget vanskelig å si nei. Så hvis du synes det er for tidlig så hadde jeg seriøst droppet hele overnattingen. Ligge med pysj eller t-shorte blir jo bare kjempeteit.
Pene sko... Skrevet 27. januar 2013 #14 Skrevet 27. januar 2013 (endret) For å være helt ærlig så driter jeg i sex. Å bare sove sammen er flott for meg, og for mange andre menn også. Bare hold rundt meg og si noe pent til meg, så har du meg for alt jeg er verdt. Sex tar man når begge ønsker det, enten før eller senere. Sex, eller i det hele tatt kjærlighet, er aldri noe man skal forvente eller ta for gitt. EDIT: Dette kom rett fra "levra", som man liker å si. Endret 27. januar 2013 av Pene sko... 1
Gjest Naria Skrevet 27. januar 2013 #15 Skrevet 27. januar 2013 Siden planen er at dere skal sove i samme seng så er det nok overhengende fare for at han tror det blir sex. Det kan være lurt å snakke om forventninger på forhånd, slik at man unngår kjipe situasjoner. Personlig hadde jeg ikke overnattet med noen i samme seng på andre date, nettopp fordi det er for tidlig med sex. 1
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #16 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Forvente sex? Han kan forvente sex når begge parter ønsker å ha det. Man skal ALDRI gjøre noe man ikke selv vil! På den annen side er det jo totalt idiotisk å sove i samme seng selvfølgelig. Endret 27. januar 2013 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #17 Skrevet 27. januar 2013 Jeg skal på andre date med en jeg er forelsket i neste helg. På første date kysset vi, men ikke noe mer, og nå skal jeg overnatte hos han. Ligger det i kortene at vi skal ligge sammen hvis vi ligger i samme seng? Hva bør jeg ha på meg hvis jeg ikke vil ligge med han denne gangen? Er det ok med undertøy, eller bør jeg sove i pyjamas, nattkjole eller t-skjorte? Hvor mye kan man kose, kysse og kline før han blir skuffet/sur over at jeg ikke vil ligge med han? Hva er greit å gjøre og hva er ikke greit å gjøre hvis man ikke vil ligge sammen så tidlig? Burde jeg droppe hele overnattingen når jeg ikke vil ligge med han enda? Hva er dette hysteriet om at man for all del ikke kan ha sex på første, andre eller tredje date? Om begge vil, hvorfor ikke? Bedre å vente i flere måneder for så å konstatere at man ikke har den rette seksuelle kjemien? Lev livet, ikke vær så uptight. Anonym poster: 2831d2cb122c042d244fed5f3317c0ff 1
Gjest Summers Skrevet 27. januar 2013 #18 Skrevet 27. januar 2013 Hva er dette hysteriet om at man for all del ikke kan ha sex på første, andre eller tredje date? Om begge vil, hvorfor ikke? Bedre å vente i flere måneder for så å konstatere at man ikke har den rette seksuelle kjemien? Lev livet, ikke vær så uptight. Anonym poster: 2831d2cb122c042d244fed5f3317c0ff Hun skriver at hun ikke vil ha sex med fyren enda, da skal ikke noen her på forumet legge sexpress på henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå