Gå til innhold

Rema 1000 på Rosenhoff, for en butikk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hyggeligere ansatte i en dagligvarebutikk skal man lete lenge etter! Var en tur innom før jeg skulle på jobb i dag morres, og inn kommer jeg til blide mennesker grytidlig på morgenen. En ting er å si hei i kassen, men en annen ting er å virkelig smile og invitere til samtale mens man pakker varer i posen for deg, og det 5 min etter åpning. Det kaller jeg service!

Anonym poster: 38d09aa55625912b32a9adc313861931

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggeligere ansatte i en dagligvarebutikk skal man lete lenge etter! Var en tur innom før jeg skulle på jobb i dag morres, og inn kommer jeg til blide mennesker grytidlig på morgenen. En ting er å si hei i kassen, men en annen ting er å virkelig smile og invitere til samtale mens man pakker varer i posen for deg, og det 5 min etter åpning. Det kaller jeg service!

Anonym poster: 38d09aa55625912b32a9adc313861931

Vel,.. godt mulig denne butikken er kjempebra døgnet rundt for alt jeg vet.

Men min erfaring er at de ansatte er mye hyggeligere i timene etter at de akkurat har åpnet, fremfor de to siste timene før stenging.

Går jeg til byen og kikker i butikken tidlig på formiddagen, er de butikkansatte over deg med engang du kommer inn i butikken, man får alltid et "hei" og "trenger du hjelp", "bare si fra" osv.

Kommer du i timene før stengetid derimot, er de slitne, vil hjem, har hatt en lang dag, og enser deg ikke engang ;)

Bare min erfaring :)

Anonym poster: 01b59589162c03c2238f0829a34e468a

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa :D det er nærbutikken min, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er verdens beste matbutikk. De ansatte er like hyggelige uansett når på døgnet du er der - det er en heeeelt fantastisk service. Det er både Rimi, kiwi og meny like ved, men jeg er bare på rema.

Anonym poster: 178be7b9e0c04554fdd373750db2bb0c

Skrevet

Har vurdert og tror jeg kommer til å bare handle på denne Remaen fremover nå, så lenge det lar seg gjøre (mtp varer som er inne). Har lagt merke til at de er på topp alle sammen uansett klokkeslett ja, og det scorer de høyt på!

Anonym poster: 6c863946dbd1daee8661cbcd8b361d9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...