Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Noen her inne som er aktive der og som faktisk har fått noe utbytte av siden? Virker som en ganske grei side,men har ikke brukt den særlig enda,for virker ikke som det er så mye aktivitet der inne... (Visste ikke hvor jeg skulle poste denne så det ble her på Snikk-snakk )
KaDust Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har bruker der, men det er ingen i kommunen jeg bor i der.
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Det er det ikke i min heller :/ Også tror jeg ikke mange vet om siden.. Vi må begynne å reklamere tror jeg!
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Ser det er jo ikke mange ifra fylket mitt engang..Jaja,er vel ikke en side som blir brukt stort dette da
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Noen som vet av noen lignende sider da?
~white lady~ Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har bruker der og var aktiv i begynnelsen. Fikk jo en del svar, men det renner bare ut i sanden på en måte. Var ei jeg fikk god kontakt med, og vi begynte å sende mailer til hverandre, før hun plutselig sluttet å svare. Da gidder ikke jeg å mase, tenkte hun var sikkert opptatt med noe, og ville svare etterhvert. Men så er det noe med folk man bare hatt kontakt med via nettet og aldri truffet live, det blir aldri skikkelig vennskap og man savner ikke personen når kontakten blir mer sporadisk og til slutt opphører. Så jeg er sjelden innom nå. Det er jo synd for det er et bra intiativ, men folk bruker sida for lite og de få som er innom går fort lei når aldri noen andre er pålogget. Bedre med kvinneguiden da
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har bruker der og var aktiv i begynnelsen. Fikk jo en del svar, men det renner bare ut i sanden på en måte. Var ei jeg fikk god kontakt med, og vi begynte å sende mailer til hverandre, før hun plutselig sluttet å svare. Da gidder ikke jeg å mase, tenkte hun var sikkert opptatt med noe, og ville svare etterhvert. Men så er det noe med folk man bare hatt kontakt med via nettet og aldri truffet live, det blir aldri skikkelig vennskap og man savner ikke personen når kontakten blir mer sporadisk og til slutt opphører. Så jeg er sjelden innom nå. Det er jo synd for det er et bra intiativ, men folk bruker sida for lite og de få som er innom går fort lei når aldri noen andre er pålogget. Bedre med kvinneguiden da Nei blir litt bortkastet om man kommer i kontakt med folk og plutselig blir det stille ja. Men slik er det vel på de fleste stedene her på nettet. Vanskelig å virkelig møte noen som er oppriktig interessert i å bli kjent. Men som du sier,det er synd siden ikke er mere aktiv,er ett godt konsept egentlig
Gjest Hanzo Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Har prøvd siden, men var så og si ingen fra min kommune der. Og de fra min kommune som var der var aldri pålogget. Så var bare bortkastet for min del.
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Har prøvd siden, men var så og si ingen fra min kommune der. Og de fra min kommune som var der var aldri pålogget. Så var bare bortkastet for min del. Er nok det de fleste tenker og føler,og da blir det jo ingen der inne. Synd men sant
~white lady~ Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har på Lindmo på tven i bakgrunnen, og der var det nettopp det med å få nye venner som var tema. En fyr fra Stavanger opprettet "venneklubben" og fikk på kort tid flere hundre medlemmer. Det har nå spredd seg til andre byer. Tror det er mange som sitter og føler seg litt ensomme bak dataskjermen. (Jeg har venner, men skulle gjerne hatt flere!)
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har på Lindmo på tven i bakgrunnen, og der var det nettopp det med å få nye venner som var tema. En fyr fra Stavanger opprettet "venneklubben" og fikk på kort tid flere hundre medlemmer. Det har nå spredd seg til andre byer. Tror det er mange som sitter og føler seg litt ensomme bak dataskjermen. (Jeg har venner, men skulle gjerne hatt flere!) Wow,det var jo ingen dum ide Håper de som trenger det finner noen der da Har gode trofaste venner jeg,problemet er bare at de bor ikke her hvor jeg bor,så derfor må man prøve å skaffe seg noen nye Blir "aldri" nok venner vettu
~white lady~ Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Wow,det var jo ingen dum ide Håper de som trenger det finner noen der da Har gode trofaste venner jeg,problemet er bare at de bor ikke her hvor jeg bor,så derfor må man prøve å skaffe seg noen nye Blir "aldri" nok venner vettu Samme her. Har flytta en del, og mister etterhvert kontakten med de som bor langt unna. Har mann og barn, og to-tre venninner jeg treffer regelmessig, pluss flere bekjente. Har også ei søster med sin familie boende en drøy kjøretur unna, men synes likevel det kan bli mange kvelder alene hjemme. (Med mannen, men han "teller" liksom ikke med) Kunne godt tenke meg ei venninne eller to som bodde en kort rusletur unna, så om man plutselig fant ut at man ville se Nytt på Nytt hos henne kunne man bare sende ei mld, ta på seg skoene og tusle over
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Samme her. Har flytta en del, og mister etterhvert kontakten med de som bor langt unna. Har mann og barn, og to-tre venninner jeg treffer regelmessig, pluss flere bekjente. Har også ei søster med sin familie boende en drøy kjøretur unna, men synes likevel det kan bli mange kvelder alene hjemme. (Med mannen, men han "teller" liksom ikke med) Kunne godt tenke meg ei venninne eller to som bodde en kort rusletur unna, så om man plutselig fant ut at man ville se Nytt på Nytt hos henne kunne man bare sende ei mld, ta på seg skoene og tusle over Kunne også tenke meg noen venninner som har bodd i nærheten,så man kunne bare stikke innom en tur. Er jo det som er triveligst! Men jeg noen her da,så skal ikke klage for mye,er bare at jeg har plass til flere
Gjest LadySizz Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hvor bor dere da? Endret 27. januar 2013 av LadySizz
KaDust Skrevet 27. januar 2013 #17 Skrevet 27. januar 2013 Skulle gjerne hatt venner innenfor kommunen jeg også, nærmeste venn er 1 time unna
Gjest LadySizz Skrevet 27. januar 2013 #18 Skrevet 27. januar 2013 Og skulle man formodning får brev der inne som jeg har fått igår kveld,kan du banne på at det er fra en kåt type som kan fortelle at han ønsker å prate med meg på skype e.l og at han er dominant! Tror han virkelig at med den setningen han vil få noe som helst napp,kjære meg! Mye rare folk der ute
KaDust Skrevet 27. januar 2013 #19 Skrevet 27. januar 2013 Fått noen sånne der inne jeg også, selvom det står i profilen min at jeg har samboer og er kun ute etter vennskap uten noe seksuelt
Gjest LadySizz Skrevet 27. januar 2013 #20 Skrevet 27. januar 2013 Står på min profil også at jeg ønsker kun vennskap og at jeg er forlovet,men hjelper visst lite det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå