Gå til innhold

Stempel med alfabetet.

Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har i hvert fall sett det i den hobbybutikken i Sandakerveien på Torshov (i Oslo). Den i kjelleren under Polet. Tror det kostet ca. 350,-. Var i hvert fall ganske dyrt.

Tror det er en Panduro-butikk, så da har de det vel i butikken i Karl Johans gate også.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For ordens skyld bør jeg kanskje tillegge at det er snart to år siden jeg så det der! Så ikke halshodd meg dersom de ikke har lenger!! :wink:

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: selvfølgelig ikke. Dessuten skulle jeg hatt litt sånn snirkelskrift, så spørs om jeg får tak i. Fant ingen ting på hjemmesiden deres.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det skulle selvfølgelig stått "halshogg", men det skjønte du vel... :oops:

Mener å huske at bokstavene var sånn skrivemaskintypen - ikke helt snirklete, men heller ikke som disse her (på skjermen).

Har en svigerinne som driver med stempler og kortlaging. Hun har kjøpt slike bokstaver, men det tror jeg ikke hun gjorde på Sandaker. Muligvis kjøpte hun dem i Karl Johans gate, men jeg vet også at hun handler en del i en papirbutikk som ligger litt bortgjemt utenfor Karl Johans gate (nærmere sjøen). Det er muligens i Nedre Slottsgate eller Kongens gate, og det kan hende at butikken hører til Andvord.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Nå har jeg spurt svigerinnen min. Hun kjøpte sine bokstavstempler hos Steffens i Kongens gate.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Addicted to Rubberstamps på nettet kan du veldge og vrake i all slags type stempler - masse alfabetet også!

Amerikansk firma!

Mye billigere en her!

Jeg har handlet masse fra de - og varene kommer fort og greit!

-Charmina :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg da - som har Ø i navnet mitt. HJELP - finnes det bokstaver med Æ Ø og Å?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...