Lykkerusen Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Kjøpte denne kjolen idag og tenkte kanskje å gå med den ikveld. Noen som har noen tips til hvordan jeg evt kan style den?=) Tenker i retning; mørke strømpebukser og et statement smykke, men er usikker på hvordan blazer/jakke jeg kan ha til. Evt andre ting:) Noen tips? http://cdn.varner.eu/Global/Cubus/Collection/2012_fall_winter/120911_women_cu/7129794_Rhonda_dress_black_dress_A.png.transform?w=288&cp=true
esmer Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Jeg personlig hadde ikke valgt svarte strømpebukser til denne fine kjolen, blir liksom litt for mye svart. Det jeg gjør med svarte klær er å velge kun en farge på tilbehøret. Fks. røde øredobber, røde armbånd, røde sko og rød leppestift..
Gjest idakaroline Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Veldig fin! Jeg ville valgt svarte tette strømper. Å bruke hudfarga strømper syns jeg er vanvittig stygt. Jeg liker å gjøre det enkelt, så jeg ville valgt en blazer utenpå. Hadde enten brukt et litt stort og spesielt smykke eller hatt et par enkle øredobber og en litt fin ring. Ville også hatt røde lepper og enkel sminke i resten av fjeset. Eller så ville jeg gått for bare bein, beige pumps, enkel sminke og løst hår. Et stort smykke hadde vært fint å ha til, eller et par armbånd. Endret 26. januar 2013 av idakaroline
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Du kan kjøpe helt vanlige pynte sko i en knall rød farge, ha på deg brune strømpebukser (så klart de tynne) En rød neglelakk og leppestift. Krøll håre og ha en medium stor cluch-veske med kanskje noen gull detaljer på(?) Enkel øyen sminke med kanskje en wingde-out eye liner. Og noen klassiske øredobber som ikke henger. Sexy og suuper klassisk Anonym poster: 64e85be940ee0e2459d5ca64a7aa9dfd
Lykkerusen Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2013 tusen takk for tips ! Likte veldig godt ideene deres:) nå mangler jeg bare en anledning til å bruke den;)
Bolus Skrevet 2. mars 2013 #6 Skrevet 2. mars 2013 Superfin kjole! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den...?
Kladd Skrevet 2. mars 2013 #7 Skrevet 2. mars 2013 Superfin kjole! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den...? Linken inneholder "Cubus", så min gjett er der! Synes forøvrig at kjolen var veldig fin jeg også!
Lykkerusen Skrevet 3. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2013 kjøpte den på Cubus ja:) Er veldig fornøyd med den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå