Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min trener flere ganger i uka, og har en veldig fin kropp. Han er slank og har ellers definerte muskler over alt, mens jeg har en "normal" kropp med litt for mye på magen.

Det må sies at kjæresten aldri har kommentert dette, han har bare fine ord å si til meg alltid. Likevel plager dette meg, for jeg er redd for at han kanskje tenker over dette selv om han aldri sier noe.

Så da lurer jeg på, både gutter og jenter, tenker dere over at dere har finere kropp enn kjæresten?

Hvis dere har finere kropp enn kjæresten, tenker dere at kjæresten deres burde gå ned i vekt?

Anonym poster: 54df81a212bf9228e1a6ec1c56fd6828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, bare at han ikke er kjæresten min men en som liker meg veldig godt.

Han har perfekt kropp, trener masse.. og jeg er dvask og ja.. ikke så veldig fin kropp :P gleder meg til å se svar!

Anonym poster: 476b1511121a9247f597897a614e24e6

Skrevet

Hva så? De liker dere jo likevel! :)

• Liker 6
Skrevet

Jeg og kjæresten min ligger egentlig ganske "likt". Han har en slank kropp med muskler, og jeg er tynn med en grei rumpe og flat mage. Men så har det jo seg sånn at begge trener fordi det er godt å oppnå noe. Får en god følelse etter at jeg har trent.

Men det er jo ikke godt når du føler det sånn. Kanskje du kan begynne å trene selv? Ikke bare for å få en kropp du er fornøyd med, men også fordi det gir deg en god følelse. :) Om jeg hadde vært mer trent enn kjæresten min, så hadde ikke jeg tenkt over det så mye, tror jeg. Men om det hadde vært omvendt så hadde jeg nok begynt å trent.

Anonym poster: 76aa834ab6e2256e603a432fb88a65cd

Skrevet

Når det bare er litt rundt magen, så er det ikke ett problem. Når kjæreste lar kroppen forfalle og jeg gjør alt jeg kan for å se bra ut, så kan det bli ett.

Anonym poster: 06f3d27488a104a31132c04534d5bb35

Skrevet

Hvis det bekymrer dere så voldsomt så er det vel bare å ta i et tak. Ikke akkurat så mye som skal til for å holde seg i form.

Skrevet

Men det er jo ikke godt når du føler det sånn. Kanskje du kan begynne å trene selv? Ikke bare for å få en kropp du er fornøyd med, men også fordi det gir deg en god følelse. :) Om jeg hadde vært mer trent enn kjæresten min, så hadde ikke jeg tenkt over det så mye, tror jeg. Men om det hadde vært omvendt så hadde jeg nok begynt å trent.

Anonym poster: 76aa834ab6e2256e603a432fb88a65cd

Jeg prøver å trene litt selv og, men jeg hater treningssentere! Og nå er det litt for kaldt til at jeg klarer å trene ute, så sitter og venter på at gradestokken skal krype ned til hvertfall under -10.

Hvis det bekymrer dere så voldsomt så er det vel bare å ta i et tak. Ikke akkurat så mye som skal til for å holde seg i form.

Enig i det, men det plager meg egentlig ikke nevneverdig sånn ellers i livet. Jeg er bare redd for at det plager kjæresten! Jeg kunne helt klart jobba litt for å få flatere mage og mer definerte muskler, men personlig synes jeg faktisk det er litt vanskelig :)

• Liker 1
Skrevet

Er vel ikke noe problem dette? Er jo ikke slik at du krever at han må se dødsfit ut mens du kan ha litt ekstra. Han liker jo åpenbart å trene en del, og da er det jo mange som får en trent kropp etterhvert.

Anonym poster: 005cd3a9d56a8cc8c82b79e513ab5282

Gjest LineaAlba
Skrevet

Hvis kropp stod i høysete hos kjæresten din hadde han valgt ei dame som var mer veltrent. Jeg vil oppfordre deg til å holde deg sunn og slank, men la det bli med det. Ikke la en gutt gjøre at du får et usunt fokus på kroppen din, særlig når det ikke er et tema hos dere en gang. Han har ikke sagt noe og liker deg som du er, ikke dikt opp problemer i hodet ditt :)

• Liker 4
Skrevet

Tja. Trenger ikke være noe problem, men har han mulighet på noe bedre...?

Skrevet

Hvis kropp stod i høysete hos kjæresten din hadde han valgt ei dame som var mer veltrent. Jeg vil oppfordre deg til å holde deg sunn og slank, men la det bli med det. Ikke la en gutt gjøre at du får et usunt fokus på kroppen din, særlig når det ikke er et tema hos dere en gang. Han har ikke sagt noe og liker deg som du er, ikke dikt opp problemer i hodet ditt :)

????????????????????????????????????????

Jadda, det er så usunt å være slank og velltrent :ironi:

Anonym poster: 670531a7374d9ef18c5e5218a5505ea6

• Liker 3
Skrevet

Selv har jeg litt ekstra rumpe og lår, og har stort sett data eller vært sammen med veltrente menn. Kanskje bare de liker jenter med former som er litt mykere.

Men selv har jeg aldri tenkt på det, de har jo valgt meg med den kroppen jeg har.

Skrevet

Han har større tiss enn deg, men du har jo forhåpentligvis større pupper enn ham da....

Hvor gamle er dere egentlig??

• Liker 3
Skrevet

Godt poeng. Prøver ikke å gjøre det til noe stort problem i hodet mitt heller, men lurer på om dette er noe han kan gruble over, selv om han ikke sier noe, og jeg kommer jo ike akkurat til å spørre han ;)

Tja. Trenger ikke være noe problem, men har han mulighet på noe bedre...?

Det vet jeg ikke :fnise: hvordan da tenker du?

Er jeg som er TS, glemte å huke av AB-funksjonen i sta, så nå får det bare være!

• Liker 1
Skrevet

Han har større tiss enn deg, men du har jo forhåpentligvis større pupper enn ham da....

Hvor gamle er dere egentlig??

Jeg har absolutt større pupper enn han :fnise: jeg er 23, han 22!

Skrevet

Hva gutter og jenter tenker om at kjæresten har finere kropp? Det er særdeles sjeldent at gutter kan sikte høyere enn seg selv og særdels uvanlig med ei ripped, trent jente og chubby, dvask gutt. Dette er jenteproblematikk og et luxusproblem. Tror ikke kjæresten din bryr seg dog.

Anonym poster: caf126d24c797fdeb9bc7faad637b810

• Liker 2
Skrevet

Det vet jeg ikke :fnise: hvordan da tenker du?

Akkurat det jeg skrev.

Uansett, hvorfor trener du ikke sammen med han? Får han til å vise deg. Jeg gjorde det med min forrige kjæreste. Kjempetrivelig.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min har alltid hatt en mer veltrent kropp enn meg, både før og etter vi fikk 2 barn på rappen. Nå har vi holdt sammen i 22 år, så jeg regner med at dette ikke er noe han har grublet spesielt mye over underveis. Og jeg har desidert større pupper enn han, større øyne, større rompe. Så da går det vel opp-i-opp?

• Liker 1
Skrevet

Alle de problemene vi lager og jenter som fyrer opp med i gi kjæresten til den som lager tråden, meninger.

Skrevet

Denne tråden er da VELDIG lik andre tråder her inne? Jeg var sikker på at jeg hadde lest den før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...