AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hadde et stygt brudd med eksen for noen måneder siden, jeg er nok ikke helt over han. Bestemte meg for å møte nye folk, nye aktiviteter og slikt noe for å få andre ting å tenke på. Møtte en perfekt fyr, han er kjekk, veldig bra utdannelse, samme interesser som meg, utrolig grei, lett å snakke med, og han liker meg - han vil møte meg igjen. Jeg vet at han hadde vært utrolig bra for meg. meeeeen.. jeg er ikke helt over eksen, og jeg har ikke fått følelser for denne mannen.. nå er jeg redd for at jeg tviholder på fortiden med eksen og ikke gir han en sjanse, og at jeg kommer til å angre senere. Noen som har vært i lignende situasjon? Tidligere har det føltes helt riktig med en gang, jeg har blitt forelska og ikke greid å tenke på annet, men nå vet jeg ikke.. kanskje jeg bare ikke har de rette følelsene? Vil ikke såre han heller, så vet ikke helt hva jeg skal si eller gjøre :/ Anonym poster: 6ab790c4f6cb2d0f321d1704ab716386
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Jeg har absolutt ikke pleid å bli forelska eller helt sikker på noe med én eneste gang, det tar jo tross alt litt tid å bli kjent med mennesket bak et fint ytre... men nysgjerrig og hatt lyst til å møte vedkommende igjen er jo noe som bør komme tidlig. Med nåværende kjæreste var jeg ganske betatt etter andre møte, men etter første var jeg egentlig bare "positivt innstilt" fordi han var lett å prate med. Ordentlig forelska tok det meg noen flere treff å bli. Jeg tenker at det ikke er farlig å møte noen noen ganger for å se om det kan utvikle seg, han blir vel ikke akkurat dypt såret om du oppdager etter 2-3 dater at du ikke er klar for noe. Og - gi slipp på eksen. Klarer du ikke det bør du i hvert fall være åpen om det ovenfor en seriøs date. Anonym poster: df559cb5413f948a846e491962cb4996
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Jeg var helt oppslukt av eksen min - et halvt år etter han gjorde det slutt og vi brøt all kontakt. Jeg var innom facebook, jeg gråt meg i søvn, jeg hørte på kjærlighetssanger. Men så var jeg på en samling av noe slag en dag, og fikk øyekontakt med en gutt. Han smilte litt nervøst, jeg smilte ekstremt klønete tilbake og senere på kvelden utvekslet vi et lite, beskjedent "hei". Han la meg til på facebook og vi ble enige om å møtes igjen noen dager etterpå... Og i dag er han kjæresten min Jeg var fortsatt ikke over eksen da jeg møtte ham eller på de første datene våre, men plutselig slapp det opp! Jeg var fri fra eksen, og betatt av en annen, bedre person som faktisk liker meg også. Det kan aldri skade å prøve, TS! Kom deg ut der igjen. Det er jo et uttrykk som sier "Den beste måten å komme over en person på, er å komme under en annen." Altså, ikke sex, men å komme seg ut på markedet. En dag møter du Han med stor h, og da er eksen glemt! Anonym poster: e4ad79d1e2a7d3df4c5831fcd95e6a56
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Kjærlighet ved første blikk finnes ikke. Begjær ved første blikk, derimot. Anonym poster: 66c7b13e26d966b166ad5ec501564dd3 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #5 Skrevet 27. januar 2013 Dere synes ikke det er litt "slemt" å møte han og slikt da, når jeg fortsatt tenker på eksen? (Jeg vil aldri ha han tilbake, og har kuttet han helt ut, men likevel). Det ble vel ikke begjær ved første blikk heller, hadde 1000 sjanser til å kysse han/kose etc men følte ikke for det Tidligere har jeg blitt forelska og betatt og det hele med en eneste gang, jeg har aldri falt for en venn eller bekjent, derfor tenker jeg kanskje at det aldri kommer til å skje? tusen takk til dere som har svart Anonym poster: 6ab790c4f6cb2d0f321d1704ab716386
Steinar40 Skrevet 27. januar 2013 #6 Skrevet 27. januar 2013 Kjærlighet ved første blikk finnes ikke. Forelskelse er noe helt annet enn kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #7 Skrevet 27. januar 2013 Dere synes ikke det er litt "slemt" å møte han og slikt da, når jeg fortsatt tenker på eksen? (Jeg vil aldri ha han tilbake, og har kuttet han helt ut, men likevel). Det ble vel ikke begjær ved første blikk heller, hadde 1000 sjanser til å kysse han/kose etc men følte ikke for det Tidligere har jeg blitt forelska og betatt og det hele med en eneste gang, jeg har aldri falt for en venn eller bekjent, derfor tenker jeg kanskje at det aldri kommer til å skje? tusen takk til dere som har svart Anonym poster: 6ab790c4f6cb2d0f321d1704ab716386 Nei, det synes jeg ikke er slemt. Dater og flere møter er jo for å bli bedre kjent, og om han etter en stund fortsatt ikke klarer å få tankene dine vekk fra eksen og over til han selv, så er det bare å si at det ikke fungerer. Sånn er datinglivet Slik jeg ser det, har du ingenting å tape på det i hvertfall. Det er bedre å forsøke og faile enn å aldri vite. Synes du skal kjøre på Anonym poster: e4ad79d1e2a7d3df4c5831fcd95e6a56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå