Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken neglelakk farge synes du er finest og som du bare ELSKER. Skriv gjerne merke,pris og farge.

Jeg har forelsket meg i denne OPI_I_m_not_really_a_Waitress_1.jpg

Den heter

OPI I'm Not Really A Waitress

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sand tropez fra Essie, 129 kr tror jeg. Den er helt nydelig og den passer til så og si alt :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hmm.... Peridot av Chanel. I sollyset er den bare magisk.

Skrevet

Hmm.... Peridot av Chanel. I sollyset er den bare magisk.

Åå, den er så fin! Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den.. Vet du om den er i butikk enda? :)

Anonym poster: d2ffd40e05281791592f6d057bd7457c

Gjest BabyBlue
Skrevet

Åå, den er så fin! Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte den.. Vet du om den er i butikk enda? :)

Jeg så at den lurket i et parfymeri da jeg var ute i sentrum her om dagen, noen mindre parfymerier kan kaaanskje ha den inne. Spør på kicks og lignende om de har den neste gang du er ute, selv populære varer kan være på lager ganske lenge etter de blir stemplet som utsolgt :) Hvor bor du? Om du er fra Stavanger kan jeg kanskje hjelpe deg.

Skrevet

Essie Ballet Slippers :)

Anonym poster: a78c4f9d7eab8554891c3044839de8d5

• Liker 3
Skrevet

Nå for tiden er det OPI-Pamplona Purple jeg bruker mest. En kjempefin lillafarge, som jeg synes ser bra ut på meg. Den er vel ikke til salgs lenger, selv om jeg har sett den i en restekasse på Cubus for ikke lenge siden.

Jeg får liksom "ingen" typiske røde lakker til å funke, jeg. Synes ikke jeg kommer unna med noen, uten at det ser helt feil ut mot hudtonen min fordi fargen blir for varm, eller fordi at rødfargen grenser mot det vulgære (hvis det gir noen mening). Derfor holder jeg meg unna rødt, selv om mange ser kjempefine ut i butikken, på bilder, eller på andre. Sorry for avsporingen, men det er i det minste et poeng at en farge som ser fin ut i teorien, ikke trenger å bli det i praksis. :)

Skrevet

Nesten alle merker har en dupe. Om du liker OPI så heter den Just spotted the lizard fra spiderman kolleksjonen.

Jeg sliter med å velge en favoritt siden det varierer slik. Men har forelsket med i CG it's a trap-eze. Bilde fra prettypurlepolish.com.

China+Glaze+-+It%27s+A+Trap-Eze!.jpg

Anonym poster: 671ca0b6309fa4bd20af132071789e18

Skrevet

Essie's Thigh High :)

Skrevet

Jeg så at den lurket i et parfymeri da jeg var ute i sentrum her om dagen, noen mindre parfymerier kan kaaanskje ha den inne. Spør på kicks og lignende om de har den neste gang du er ute, selv populære varer kan være på lager ganske lenge etter de blir stemplet som utsolgt :) Hvor bor du? Om du er fra Stavanger kan jeg kanskje hjelpe deg.

Tusen takk for svar! Bor i Oslo, men takk for det. Jeg skal sjekke litt rundt i morgen *krysser fingrene* :)

Nesten alle merker har en dupe. Om du liker OPI så heter den Just spotted the lizard fra spiderman kolleksjonen.

Takk for tips! Om jeg ikke finner Chanel sin, skal jeg sjekke ut denne :)

Skrevet

Essie sin Bahama Mama har jeg falt litt for.

Bahama+Mama1.jpg

• Liker 3
Gjest BabyBlue
Skrevet

Tusen takk for svar! Bor i Oslo, men takk for det. Jeg skal sjekke litt rundt i morgen *krysser fingrene* :)

Takk for tips! Om jeg ikke finner Chanel sin, skal jeg sjekke ut denne :)

Dupes tenkte jeg ikke på, nei. Smart av AB å nevne det, slik at du slipper å lete deg i hjel :P

Her er flere dupes:

GAP Gold Rush

Deborah Lippman Swagga Like Us! (Litt varmere farge)

Ciate Oil Slick

Top Shop Hidden Treasure

Skrevet

OPI malaysian mist :) fin nude ferskenfarge, liker best naturlige negler

Skrevet

To veldig fine allroundere:

OPI Gouda gouda two shoes: se det fine gullskimmeret!

OPI-Gouda-Gouda-Two-Shoes-4-430x322.jpg

og en Essie Mambo - ser så anonym ut på flaska, men er veldig kledelig på:

thumb_ESS_MAMBO_n.jpg

Anonym poster: f99c134064628a6eeaaadef650f373f8

Skrevet

Jeg sliter med å velge en favoritt siden det varierer slik. Men har forelsket med i CG it's a trap-eze. Bilde fra prettypurlepolish.com.

China+Glaze+-+It%27s+A+Trap-Eze!.jpg

Får du tak i den i norge??

Skrevet

post-52104-0-68173400-1359329511_thumb.j

Allure fra Essie, synes den er fin og veldig naturlig, gjør neglene fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...