QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Går det ann å søke på bilder samsvarer med et bilde man har? Er det mulig enda og hvordan? F.eks har jeg bilde av et skjørt, men vil se om andre selger akkurat det samme. Går det da ann å søke det opp med bildet? Jeg husker det var snakk om at det skulle skje en gang i framtiden 1
Gjest Funky Punk Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Åh, følger med på denne. Jeg vet det fantes en eller annen side man kunne gjøre slikt på, men aner ikke om den fortsatt fungerer...ikke at jeg husker navnet på siden engang
hjertesukka Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Ja, det går fint an. Skriv "google bilder", søk og så kommer det opp, trykk på kamera som står på linjen. Så kommer det opp den lille firkanten der det står "bla gjennom" og du kan legge inn det bildet du vil søke. Her: http://www.google.com/imghp?hl=no Endret 26. januar 2013 av hjertesukka
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Det skal nå gå an å rett og slett dra bildet over i søkefeltet i Google, i tillegg til det hjertesukka tipser om. Mulig det gjøres i bildesøk, men det er altså mulig å bare dra det over. Er også mulig å laste ned en add-on til div. nettlesere ved navn TinEye. Den utfører såkalte "reversed image search". Det forutsetter riktignok at den andre butikken har omtrent akkurat samme bilde av skjørtet på sin hjemmeside, men det er altså fullt mulig å søke etter andre steder dette bildet finnes Anonym poster: 16ab74ea23c964de0ce93aaf0b973eac
Google_hjelp Skrevet 8. februar 2013 #6 Skrevet 8. februar 2013 Google har akkurat fått nytt bildesøk Les mer om Google og tjenestene deres her, hvis du er interessert. Søkemotoroptimalisering - Google Optmalisering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå