Gå til innhold

Hvilke sko kan jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart skal jeg i bryllup i et varmt land. Selve vielsen skal foregå på en strand og så er det middag og selskap på et hotell like i nærheten.

Jeg skal ha på meg en korallfarget kjole som går til knærne, men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg av sko.

Jeg klarer ikke å bruke høyhælte sko, så det er desverre utelukket. Jeg tenkte på noen fine ballerinaskol eller sandaler, evt med litt kilehæl, men jeg finner ikke noe, og jeg er usikker på hvilken farge jeg skal gå for. Jeg tenker at jeg kanskje burde unngå svart? Gå for noe nude kanskje?

Har enda ikke funnet noe som er fint, og det må også være sko som er litt gode å gå i siden jeg er plaget med dårlig rygg..

Noen som kan hjelpe? :)

Anonym poster: 4e626db0be8aedcf18e86efed6d95005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rainbow Club brudesko har fantastisk gode sko. De kan farges. Koster jo litt, men kan jo brukes igjen.. Jeg giftet meg i disse: http://www.rainbowclub.co.uk/wedding-shoes/bea

Føltes som om jeg gikk med tøfler - kjempegode og myke på foten.

Ser disse også kan være et alternativ: http://www.rainbowclub.co.uk/wedding-shoes/louise

Genialt å kjøpe sko på brudesalong, for de er beregnet på en lang dag med mye gåing.

Skrevet

Ååå jeg burde kanskje få med at jeg er bryllupsgjest.. Kanskje jeg heller skulle lagt denne under klær og mote.

Skrevet

hvis du klarer å gå i sånne hadde jeg valgt noen pene flip flops med pynt på jeg :)

Skrevet

297434-1-1233687123350.jpg

for eksempel noe sånt, i rett farge :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstod det - var derfor jeg skrev at skoene kan farges.

Skrevet

297434-1-1233687123350.jpg

for eksempel noe sånt, i rett farge :)

Ja det er noe sånt jeg leter etter, problemet er bare at jeg har ganske små føtter, og ingen mellomrom mellom tærne så jeg kan ikke gå med sånne "jesusslipperser" som har sånn dings mellom tærne, uansett hvor tynn den dingsen er.

Men kom gjerne med andre bildeeksempler, og gjerne link til hvor skoene kan kjøpes.

Skrevet

Jeg forstod det - var derfor jeg skrev at skoene kan farges.

Åå okei, jeg trodde du mente at jeg kunne farge de etter bryllupet (om jeg var bruden) :) Men det blir kanskje et alternativ det ja :)

Skrevet

he he jesus-slipperser ....

jeg kan heller ikke gå med sånne, men det er jo stort sett sånn at de fleste kan, derfor foreslo jeg sånne :) det finnes et utall ballerinasko og annet lignende som er tilgjengelig nå utover så fort vi kommer over vinterferien, så jeg ville hatt is i magen litt til, dersom du har tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...