AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Så dette begynte da jeg skulle gi en tilbakemelding til en bedrift som har en offentlig side på Facebook. Jeg liker ikke siden, men kan likevel poste innlegg. Jeg skrev innlegget, postet det, og venninnen min tok over dataen for å sjekke sin facebook. Hun gikk innom siden der jeg postet tilbakemeldingen, men hun kan ikke se den. Flere har postet innlegg etter jeg postet mitt, og de kan hun se, men ikke mitt. Jeg logget inn igjen og joda, jeg kan se det. Hvordan funker dette? Hvordan kan jeg fikse det? Er jo ikke vits i å poste ting dersom folk ikke kan se det... Anonym poster: 4f6f298d566dba332448e5603932a9a2
Wonders Skrevet 28. januar 2013 #2 Skrevet 28. januar 2013 aner ikke. Klarer dere ikke å finne frem via Face sine hjelpesider? Melde problemet?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Det kan hende bedriften har skjult slik at ingen andre enn dem ser det? Er det andre som har skrevet der da? Anonym poster: 7ee03efbd189ca76b8ec25ebfd17a229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå