AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg flytter ganske snart inn i en ny leilighet, og er skikkelig dårlig til å se hva som passer sammen av farger og stiler. Synes mange er så flinke til dette, og tenkte kanskje jeg kunne få litt hjelp her. Saken er den at jeg ikke har masse penger å kjøpe møbler for, så jeg må beholde det jeg har så langt. Det er nok ikke den beste komboen, og så er jeg fryktelig usikker på hva jeg skal kunne kjøpe i tillegg, som kan gå overens med det jeg har. Leilgheten har i stuen lys parkett, og hvite vegger. Bure jeg male de i en annen farge? Har fra før av en lys, beige sofa og stol (ligner litt på denne: http://www.hodnebo.no/wp-content/uploads/cache/Stavern-sofa_1_350x350_355.jpg ) med noe treverk, eik kanskje? En veldig fin tv-benk som er sort, ganske lang (dermed dominerende)med litt skuffer og hyller. En liten kommode i samme farge. Ved siden av dette trenger jeg et lite (4 pers) spisebord med stoler, og stuebord. Jeg ser jo egentlig at den sorte benken og den beige/tre sofaen i utgangspunktet ikke er den beste matchen, men hva hadde dere gjort her med tanke på material/fargevalg? Soverommet er en slags grå.brun farge på veggene, tenkte å kjøpe et sengeteppe til sengen, som er mørkbrun (kontinentalseng). I tillegg har jeg mange sorte hyller som skal opp, og jeg trenger et skap ved siden av, hva slags farge hadde dere valgt på dette skapet? Samme som hyllene? Det kommer til å dekkes en hel vegg med hyller og det nye skapet. Håper noen av dere har mulighet til å komme med litt tanker og tips. Anonym poster: 2064847360c3c5c72a7d45d08fbd25b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå