AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Jeg sa at jeg ikke hadde blitt mobbet og jeg løy. På ungdomsskolen ble jeg psykisk mobbet av alle guttene i klassen. Bla kalt stygg og de sa æsj når jeg gikk forbi osv. Jeg ble ikke fysisk mobbet fordi jeg var mye sterkere enn alle guttene. Pga. dette sleit jeg med dårlig selvfølelse en stund etter, men nå er jeg helt fin og har veldig god selvfølelse. Jeg fortalte han om en hendelse der han ene gutten dyttet borti meg for å se om jeg kom til å ta igjen, noe jeg gjorde til de grader og etter det ble jeg ikke plaget fysisk men fortsatt psykisk. Føler at jeg ikke ville fortelle han om det, da jeg ikke føler meg klar til å åpne meg så mye for han enda. Men så har jeg dårlig samvittighet for at jeg løy til han.. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Visste ikke hvor jeg skulle poste dette, men. Anonym poster: 24927f963697dbd5980c90b2a0720e3e
Steinar40 Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Det finnes mye verre saker folk juger om. Og dette spiller ingen rolle i deres relasjon. Fortell ham om det hvis du skulle føle for det en gang.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Jeg hadde nok bare sagt det, om du ikke sliter med dårlig selvtilitt nå så hadde ikke det vært et problem. Men jeg skjønner deg da. Men jeg bare lurer på en ting, hvorfor løy du liksom? Følte du at du trengte og lyve? Anonym poster: 3f133de4f0aaacf3dce026e363b39753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå