AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hei. Jeg har en Samsung Galaxy S2 og et Talkmore abbonnement. Jeg verken får mottatt eller sendt MMS og jeg kan ikke ringe eller sende SMS fra Sverige (bor ikke så langt fra grensen). Kan det ha noe med abbonnementet mitt å gjøre? Jeg har lastet ned og installert det man skal for å få MMS men jeg får det fremdeles ikke, jeg kan heller ikke sende MMS. Jeg har forsøkt å logge inn på mine sider på Talkmore.no men jeg får ikke opp noen muligheter til å gjøre om instillingene. Det gjorde jeg før - nå får jeg kun opp forbruket mitt og ingenting annet. Når jeg trykker på noe annet blir jeg bare logget ut igjen og forsvinner tilbake til hjemmsiden. Dette er så irriterende og jeg skal snart til utlandet, vurderer seriøst å bytte abbonnement snart fordi jeg ikke får gjort om på de innstillingene jeg har nå. Kan noen hjelpe meg? Anonym poster: 46a2c68219826b09dfe508aa3bb03e41
Gjest padawan Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 er datatrafikk deaktivert når du roamer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå