Gå til innhold

Playa de Mogan vs Puerto Rico

Opal

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i Puerto Rico på Gran Canaria noen ganger før om vinteren, og det er jo den mest værsikre plassen der. Hvordan er Mogan i forhold, i november?

Jeg trenger sol i mørketiden så det er derfor vi skal dit, ellers ville jeg ikke dratt. Er ikke så veldig glad i Gran Canaria, men har heller ikke lyst å dra til Egypt. Thailand eller karibien blir ikke prioritert i år.

Tenker på å bestille fly og hotell selv, fordi vi ønsker å være ca 10 dager. Det kan vel også fort bli billigere enn å bruke et reiseselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var i Puerto Mogan i mars 2012 og da var det veldig bra og stabilt vær, var helt vindstille også. Har hørt flere si at man kan oppleve en del vind i Puerto Rico, noe jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto Rico er jo populært nettopp fordi det alltid er varmt. Men det er jo så ulidelig stygt der! ;-)

Puerto Mogan er fin, spesielt havneområdet; med små, trange smug, hvite hus og koselige spisesteder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto Mogan ligger helt på sørspissen av Gran Canaria og er et værsikkert sted, på linje med Puerto Rico. Jeg ville definitivt valgt Mogan over Puerto Rico any time. Så utrolig mye koseligere der. Puerto Rico er en fæl turistmaskin i mine øyne, mens Puerto Mogan har et helt annet særpreg.

God tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i Puerto de Mogan er et fint sted. Vært der i slutten av november. Synes det var behagelig temperatur. Fine hoteller. Likte veldig godt den fine havne. Koselig restauranter og butikker. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! jeg syns også det er stygt i Puerto Rico, i tilegg til at det er masete og dårlig service. Var bare på dagstur til Mogan, og det så mye koseligere ut der ja. Jeg ble litt usikker siden det er såpass stor forskjell på været i Puerto Rico og f.eks Playa de Ingles, men sistnevnte ligger vel også mer åpent i forhold til vind. Høres ut til at Mogan er lik Puerto Rico i vær da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...