AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Alle har vel tenkt på hvordan ens drømmehus ser ut. Jeg fant et på Finn.no for noen uker siden, som jeg gjerne, gjerne skulle kjøpt *krysser fingrene for en lotto-gevinst*. Det er helt fantastisk! MEn hvordan ser ditt drømmehus ut? legg med bilder, linker og del med oss andre.Her er mitt:http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37659342&sort=0&page=2&keyword=fjell+g%E5rd*drømme om rosemaling, treskjæring, åpen grue og stabbur* Anonym poster: 7bb4e582f1f0e2d4e60e95e890ab4bda 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Edit, linke ble litt vanskelig å få tak i, her er den på nytt http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=37659342&sort=0&page=2&keyword=fjell+g%E5rd -Ts Anonym poster: 7bb4e582f1f0e2d4e60e95e890ab4bda 2
Brunhilde Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Joda, men for et ansvar å eie noe sånt! Dette er mer min stil - likte ikke trappa (hadde foretrukket en i glass og stål), men ellers kunne jeg godt bodd i dette huset.
Miss Lucky Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Forelsket meg i Milano fra Boligpartner jeg Flere bilder her http://beentherdonethat.blogg.no/1358876884_herrejesus_s_forelske.html 1
momo Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Jeg elsker husene til http://www.aktiv-hus.no/index.html Kunne tenkt meg flere av de, nå når jeg har barn noen av de større.
LeaMichele Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=39406830&sort=3&propertyType=1&propertyType=11&price_from=4000000&no_of_bedrooms=0&from_view=search Elsker gamle stiler, utskjæringer, luftige rom med store vinduer!
Ciara Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Enten et gammelt hvitt hus i sveitserstil, eller et funkishus.
Gjest norah Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Enten et gammelt hvitt hus i sveitserstil, eller et funkishus. Her og. Men ikke nybygg "funkis", jeg vil ha originalfunkis. Trenger heller ikke hus, kan gjerne ta en funkisleilighet. Nybygg som er funkisinspirerte har sjeldent riktige vinduer, de har aldri stiltro trapper eller balkonger/verandaer i bue. Eller, et skikkelig sørlandstrehus med knirkete gulv. Ved sjøen, men selvsagt kjempelett å komme seg til og fra jobb om vinteren Dette krever sannsynligvis superkrefter, men nå er vi jo i en drømmetråd, så. Ellers blir jeg forelska i alt som har lys fiskebeinsparkett og funkisaktig grå murpeis. Endret 26. januar 2013 av norah 1
Gjest Mr. Tråden Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Jammen jeg vil jo også ha.... (Hvitt, romantisk og en herlig perle... Her står Sandra foran sitt lille hus Noe ala dette, men litt større. Edit: Mer som et landsted, kanskje. Endret 26. januar 2013 av Mr. Tråden
Gjest norah Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Jammen jeg vil jo også ha.... (Hvitt, romantisk og en herlig perle... Her står Sandra foran sitt lille hus Noe ala dette, men litt større. Edit: Mer som et landsted, kanskje. Sikker på at du er mann? Selv jeg som er kvinne får jo helt grøsse "sukkerspinn" følelse av sånt Men du skal få lov til å like det altså, ble bare noe overrasket 1
Gjest Mr. Tråden Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Sikker på at du er mann? Selv jeg som er kvinne får jo helt grøsse "sukkerspinn" følelse av sånt Men du skal få lov til å like det altså, ble bare noe overrasket Jeg er mann. Kikka ikke så nøye på det, så det var derfor jeg redigerte det til å bli et landsted. Hehe. Jeg er håndverker, så ingen femi-takter her. Søkte på romantiske hus på google og jeg var rask med å velge. I en sånn drømmetråd er det jo råd til å gjøre bomkjøp. Endret 27. januar 2013 av Mr. Tråden 1
Gjest norah Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Jeg er mann. Kikka ikke så nøye på det, så det var derfor jeg redigerte det til å bli et landsted. Hehe. Jeg er håndverker, rørlegger, så ingen femi-takter her. Søkte på romantiske hus på google og jeg var rask med å velge. I en sånn drømmetråd er det jo råd til å gjøre bomkjøp. Hehe....ja, det tenkte jeg jo ikke på Jeg stusset så innmari over alle blonde tingene og nipset som fylte opp hele huset og at alt var sånn romantisk hvitt som jeg føler jeg kveles i Trodde ingen menn likte sånt - men jeg har vel bare fordommer
Gjest Mr. Tråden Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Lindas Lille Leilighet: Drømmehus..Drømmehus. Det var bedre. Edit: Jeg er trøtt. Glem det! :-p Endret 26. januar 2013 av Mr. Tråden
Gjest Mr. Tråden Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Hehe....ja, det tenkte jeg jo ikke på Jeg stusset så innmari over alle blonde tingene og nipset som fylte opp hele huset og at alt var sånn romantisk hvitt som jeg føler jeg kveles i Trodde ingen menn likte sånt - men jeg har vel bare fordommer Det var i overkant hvitt, og klissete, ja. Jeg kunne ha dødd i det huset. Det er mer passende. Edit: Endret 26. januar 2013 av Mr. Tråden
Eriks Skrevet 26. januar 2013 #15 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Ved siden av god beliggenhet (stikkord: varmt sted, nær stranda, by med mange mennesker) så har jeg ikke så mange krav. Store, høye rom med få møbler gir meg energi og frihetsfølelse, og så slipper å gå sikksakk mellom stoler, bord, osv. for å komme meg frem slik jeg må nå for tiden. Kjøkkeninnredningen burde være plassert midt i rommet, og ikke i hjørnekroken. Da føles det mye bedre å lage mat. Brunhildes link var et godt eksempel på hvordan huset kan se ut innvendig, men 309 kvm er i største laget for min del. 100 kvm er greit nok, mindre styr å holde det rent. Hadde jeg vært rik hadde jeg kanskje spandert på meg et treningsstudio og et stort utendørs svømmebaseng. Hadde spart mye tid på treningen om jeg hadde sluppet å dra til og fra, samtidig som jeg kunne tatt meg en treningsøkt midt på natta om jeg følte for det. Endret 26. januar 2013 av Eriks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå