Gå til innhold

Hvilket skin kit er rett for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa
Skrevet

Vurderer å kjøpe et av Dermalogicas skinkit fra LF etter alle lovord her inne. Det er bare det at de har sett for normal/fet og normal/tørr hud, som ville vært det aktuelt for meg.

Saken er da, hva velger jeg? Har vanligvis regnet med at jeg har blandingshud, som blir blank i t-sonen og som er litt tørrere i kinnene. Om sommeren er jeg blankere, og om vinteren er jeg tørrere enn "normalen". Har aldri svært fet eller svært tørr hud, så det svinger liksom på begge sider av det som er normal hud. Men hva i all verden velger jeg? Kan jeg velge for normal/fet, som er omtrent det jeg ellers ville valgt, eller skal jeg ta hensyn til at jeg har tørr hud i perioder? Eventuelt kan jeg vel supplere med en rikere krem dersom det trengs?

*puh* - Får håpe noen kan komme med litt oppklarende fakta! Starie?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har samme hud som deg, og jeg valgte det skrinet for normal/tørr hud. Jeg er kjempefornøyd, og kremen virker absolutt ikke fetende på min hud, selv om den ikke er helt flytende i konsistensen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også blandingshud,og valget skinkit for normal/ oily. Det går mot varmere vær så blir du litt mer svett i ansiktet,og så får du prøvdt den berømte ACTIVE MOIST.....

Gjest Virvel
Skrevet

Enig med siste gjest. Om sommeren blir gjerne huden fetere.

Skrevet

Jeg er også enig med siste gjest. Blir kremen for lett kan du heller supplere med f.eks ansiktsolje fra Decleor.

Gjest Tristessa
Skrevet

Jepp, det var det jeg regnet med, da. Bedre å måtte bruke noe ekstra i perioder enn at huden skal klafse i fett nå som det blir varmere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...