Gjest Mamma Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Småen sa til meg i dag "mamma, du har stor rumpe". Hva hadde du gjort?
Havbris Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Smilt til barnet og rusket det i håret. 12
Torepop Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Jeg hadde ledd ! Når jeg var liten gikk min tante og meg på stranden. Hun gikk litt fortere enn meg så jeg ble diltende etter. Da så jeg jo rumpen hennes (hun hadde bikini på), hvor jeg spør midt på stranden framfor masse folk "K****, varfør dirrar din rumpa så mycke??" Kan tro hun ble flau, men hva annet enn å smile eller le kan man gjøre? Er jo snakk om barn. 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. januar 2013 #5 Skrevet 26. januar 2013 Lillebroren min sa det til meg en gang. Jeg responderte med å stikke rumpa skikkelig ut og hoppe baklengs gjennom rommet mens jeg sang på "Big buts". Han holdt på å le seg ihjel. 12
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2013 #6 Skrevet 26. januar 2013 Jeg får høre den rett som det er. Jobber i barnehage, så det er ungene der som sier det. Og det stemmer, jeg har stor rumpe, så da svarer jeg bare "Ja, det har jeg", også er vi ferdig med det 6
Torepop Skrevet 26. januar 2013 #7 Skrevet 26. januar 2013 Jeg får høre den rett som det er. Jobber i barnehage, så det er ungene der som sier det. Og det stemmer, jeg har stor rumpe, så da svarer jeg bare "Ja, det har jeg", også er vi ferdig med det Haha, unger er søte da 1
Leanne Skrevet 26. januar 2013 #8 Skrevet 26. januar 2013 Kommer vel litt an på alderen til barnet.. Synes de kan lære seg allerede fra 5års alder at det ikke er alt vi trenger å kommentere. Er ikke så sjarmerende med store barn som påpeker at rompa er stor, nesa er lang osv.. Viktig å lære hva vi kan si til hverandre i tidlig alder for å forebygge erting og mobbing. Men jeg lo godt da minsten spurte meg om hele den rompa der var min, da han var rundt 3.. 15
Gjest Fleecejakke Skrevet 26. januar 2013 #9 Skrevet 26. januar 2013 Det hører jeg ofte her i huset. Vi ler av det, men snakker om at man ikke kan si det til hvem som helst. 4
Gjest nn Skrevet 26. januar 2013 #10 Skrevet 26. januar 2013 Småen sa til meg i dag "mamma, du har stor rumpe". Hva hadde du gjort? Tatt det som et hint. Hvis du lurer på om rumpa di er for stor er den antagelig det.
Timseh Skrevet 26. januar 2013 #11 Skrevet 26. januar 2013 Hadde prøvd å holde latteren inne og sagt at andre kan bli såret dersom man sier slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #12 Skrevet 26. januar 2013 Hadde sagt "ja, og den er kjempegod å sitte på" Anonym poster: ccda33c7456a64900478a7f1b5be25c9 6
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2013 #13 Skrevet 26. januar 2013 Tatt det som et hint. Hvis du lurer på om rumpa di er for stor er den antagelig det. Du vet det, at for små barn, ser alt stort ut? De sammenlikner med seg selv, og i forhold til dem, har jo alle voksne stor rompe. 8
Mafalda Skrevet 26. januar 2013 #14 Skrevet 26. januar 2013 Hadde sagt "ja, og den er kjempegod å sitte på" Times two 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #16 Skrevet 26. januar 2013 Du vet det, at for små barn, ser alt stort ut? De sammenlikner med seg selv, og i forhold til dem, har jo alle voksne stor rompe. Jeg glemmer ennå ikke når lillesøsteren til bestevenninnen Sara min lurte på hvorfor jeg hadde 'så mye større pupper enn Sara'. Puppene mine var nok på størrelsen med liten plomme og jeg har aldri passert en 70B, så jeg lever lenge på den kommentaren. :D Anonym poster: 906f3068ef7f60761f385f2d415c23c8 7
skruf Skrevet 26. januar 2013 #17 Skrevet 26. januar 2013 Kommer an på.....hadde 9-åringen sagt det så hadde jeg sagt at det ikke er pent å kommentere andres kropper og utseende. Hadde hun vært yngre, type 2-3 år så hadde jeg ikke sagt noe:) Husker hun spurte bestemoren sin en gang på badet da bestemoren stelte seg (tror hun var et par år da) om hvorfor bestemor hadde navle mellom puppene........farmoren lo så hun grein:) 3
Gjest Kaninpus Skrevet 26. januar 2013 #18 Skrevet 26. januar 2013 Småen sa til meg i dag "mamma, du har stor rumpe". Hva hadde du gjort? Da hadde jeg ledd og sagt " det er veldig smart med stor rumpe, for da slår du deg ikke så mye om du detter". Eller noe i den duren. Mitt inntrykk er at barn synes det meste på voksne er kjempestort. Haha. Forøvrig ville jeg sagt etterpå at det er greit en tuller med mamma, men at det er forbudt å si sånt til andre for da kan de bli lei seg. Ikke veldig sjarmerende med 12-åringer som sier sånt til voksne, noe jeg som lærer ser sånn her og der. Men det med sosiale ferdigheter lærer jo de aller fleste seg etter hvert som de blir større:) 2
Gjest Erja Skrevet 26. januar 2013 #19 Skrevet 26. januar 2013 Da hadde jeg ledd og sagt " det er veldig smart med stor rumpe, for da slår du deg ikke så mye om du detter". Eller noe i den duren. Mitt inntrykk er at barn synes det meste på voksne er kjempestort. Haha. Forøvrig ville jeg sagt etterpå at det er greit en tuller med mamma, men at det er forbudt å si sånt til andre for da kan de bli lei seg. Ikke veldig sjarmerende med 12-åringer som sier sånt til voksne, noe jeg som lærer ser sånn her og der. Men det med sosiale ferdigheter lærer jo de aller fleste seg etter hvert som de blir større:) Helt enig. Hvis man opplevervat barna sier noe sånt til mor eller far, så kan man le av det, men gi beskjed at man aldri sier noe sånt til andre.
Gjest Purple Haze Skrevet 26. januar 2013 #20 Skrevet 26. januar 2013 Jeg glemmer ennå ikke når lillesøsteren til bestevenninnen Sara min lurte på hvorfor jeg hadde 'så mye større pupper enn Sara'. Puppene mine var nok på størrelsen med liten plomme og jeg har aldri passert en 70B, så jeg lever lenge på den kommentaren. :D Anonym poster: 906f3068ef7f60761f385f2d415c23c8 Husker vi var på bading med en gruppe fra barnehagen. En kollega og jeg var i dusjen sammen med ungene, og plutselig sier et barn til kollegaen min: "Du har akkurat like pupper som mamma, bare at dine er lengre". Vi lo oss jo skvatt i hjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå