Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg oppfyller alle kravene, og har silverlight. Jeg streamer fra Comoyo(TvNorge) uten problemer,så hvorfor fungerer det ikke med Netflix? Hver gang jeg trykker play, så kommer jeg automatisk til den siden som sier hvilke kriterier du må oppfylle for å kunne spille av, sånn som:

• Windows Vista eller Windows 7 ,
  • Internet Explorer 8 eller nyere, eller den nyeste versjonen av Firefox, eller den nyeste versjonen av Chrome
  • 1,2 GHz prosessor
  • 512 MB RAM

Jeg har alt dette,likevel spilles det ikke av.

Damen på Netflix kundeservice sa at det ikke var noe feil med deres sider, så det kunne bare være en feil med mitt datasystem, så kan noen kloke hoder hjelpe meg å finne ut av hva det kan være?

Endret av M.M
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hos ei venninne og vi skulle se netflix på hennes data, da fikk jeg opp samme meldinger, da byttet jeg bare nettleser fra Firefox til Explorer, så fungerte netflix på hennes data.

På min data fungerer netflix på firefox, og jeg tror ikke den er spesielt oppdatert en gang, samt at jeg har en gammel data i tillegg. Hjelper det å bytte nettleser?

Anonym poster: af1d9132428989849bbf7f87b728ba62

Skrevet

Nei,prøvde explorer, men kom så så langt at jeg skulle installere silverlight, men det har jeg jo fra før, så hver gang jeg trykke play i explorer,kom jeg bare til siden ;installer silverlight, gjorde det,og maskinen min sier at silverlight allerede er installert,så stopper det opp. Pc vet at silverlight er installert, med det får ikke Netflix med seg.

Skrevet

Slike ting fungerer, som med det meste annet, svært varierende med Firefox. Dette er ikke en nettleser å anbefale - den bruker jeg kun dersom alt annet streiker, for å si det sånn. Du kan avinstallere Silverlight for så å gjeninstallere den gjennom Explorer, så får du hvertfall sikret at den fungerer der :)

Skrevet

Jeg lastet ned Chrome nå,og den fungerte der.

Prøvde etter dette, en gang til i explorer og firefox. Explorer fungerte også nå, men forsatt ikke noe forandring i firefox. Så da ordnet det seg :) Takk for svar :)

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har Chrome og Silverlight, og Netflix funker stadig vekk ikke :( Whyy?

Anonymous poster hash: 4b795...632
  • 6 måneder senere...
Skrevet

Jeg hadde samme problem, til meg så lå problemet i silverlight instillingene.
1.

Søk opp silverlight i windowsmenyen, og åpne silverlight.

2.

under oppdateringer velger du; se etter opdateringer men la meg velge...
3.

under lagringsplass for program haker du av; aktiver programlagring

4.

så trykker du ok.

Hvis det ikke virker kan du prøve en annen nettleser (jeg foretrekker google chrome), eller sjekke instillingene for cookies, og privacy på nettleser instillingene. Du kan også degradere silverlight v4 til silverlight v3, som har funket for noen.

Håper det kom til nytte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...