ramada Skrevet 26. januar 2013 #1 Skrevet 26. januar 2013 Hei! Jeg blir alltid skikkelig nervøs når jeg er sammen med hun jeg liker, og det har ikke vært så mange ganger. Og føler meg alltid som en dust og er så redd for å si feil ting osv. Hvis jeg får i meg litt alkohol så mister jeg hele den sperra, og jeg har vurdert å drikke før vi møtes for å riste av meg nervøsiteten. Men har ikke gjort det ennå fordi jeg føler det liksom blir uekte, hvis jeg klarer å få til det her så kan jeg jo ikke være påvirket hver gang.. Men likevel føler jeg at sjansene for at noe skal skje er helt ute av bildet hvis jeg ikke gjør det.. What to do?
Gjest LineaAlba Skrevet 26. januar 2013 #2 Skrevet 26. januar 2013 Å bruke alkohol for å roe nervene er ikke særlig lurt. Det er greit hvis en har flyskrekk, men å drikke for å tørre å prate med noen kan fort bli en vane. Hvis du bruker litt tid og omgås denne personen mer, vil du gradvis varme opp og tørre å by mer på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #3 Skrevet 26. januar 2013 Å bruke alkohol for å roe nervene er ikke særlig lurt. Det er greit hvis en har flyskrekk, men å drikke for å tørre å prate med noen kan fort bli en vane. Hvis du bruker litt tid og omgås denne personen mer, vil du gradvis varme opp og tørre å by mer på deg selv. Javel, så hver gang en flyr er det greit å drikke, men da blir det ikke en vane? TS: Jeg tror litt alkohol kan hjelpe. Hvis du skal drikke mye så bør også hun drikke, ellers er dere neppe "på bølgelengde". Alkohol er tross alt grunnen til at mange er sammen. Personlig har jeg aldri vært sammen med noen jeg ikke har møtt første gang i fylla. Anonym poster: aa28c68d5c0ea27c85d8d7700ccd09e1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #4 Skrevet 26. januar 2013 Å bruke alkohol for å roe nervene er ikke særlig lurt. Det er greit hvis en har flyskrekk, men å drikke for å tørre å prate med noen kan fort bli en vane. Hvis du bruker litt tid og omgås denne personen mer, vil du gradvis varme opp og tørre å by mer på deg selv. Jeg flyr ca 2-4 ganger i uka. Dette er langt oftere enn de fleste møter en potensiell partner. Ville vært alkoholiker dersom jeg hadde fulgt dette rådet. Første gangen jeg møtte min kjære var begge drita fulle, og vi hadde herlig fyllesex. Anonym poster: aa28c68d5c0ea27c85d8d7700ccd09e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå